خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با اشاره به میزبانی تبریز برای گردشگران کشورهای اسلامی در سال 2018، گفت: برخی از اماکن تاریخی منطقه هشت که موقوفه هستند مورد بررسی قرار گرفته و تا سال آینده آماده‌سازی می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۱۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضا جعفری با اشاره به نشست مشترک شهرداری منطقه هشت با مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه هشت از لحاظ اماکن تاریخی غنی است، از این‌رو این دیدار در راستای میزبانی تبریز 2018 صورت گرفته و طرفین برای انجام اقدامات مورد نیاز گرد هم آمدند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه‌ این نشست کارگروهی تشکیل شد تا در اسرع وقت نسبت به هماهنگی بیشتر و آغاز همکاری‌ها، اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز، تاکید کرد: این کارگروه در تلاش خواهدبود تا اماکن تاریخی_موقوفه‌ای از جمله، امام‌زاده سیدجمال(ع)، امام‌زاده علی‌بن مجاهد‌(ع)، بقعه‌ صاحب‌الامر(عج)، یخچال صادقیه، بازار صادقیه، پاساژ رضوی و... که جزو موقوفات بوده و ارزش تاریخی دارند را برای میزبانی تبریز 2018 آماده کند.

وی بیان کرد: این نشست و دیدارها ادامه خواهد داشت تا سال آینده همه نواقص و مشکلات رفع شده و این اماکن آماده‌سازی و بهره‌برداری شوند.

ارسال نظرات