فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک

برگزاری طرح "یاوران ولایت" ویژه پیشگامان بسیج دانش‌آموزی اراک

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از حضور 160 دانش‌آموز خواهر در طرح یاوران ولایت خبر داد و گفت: طرح "یاوران ولایت" ویژه پیشگامان خواهر بسیجی دانش‌آموز اراک از فردا در باغک شازند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۹۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

پاسدار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اجرای طرح یاوران ولایت ویژه پیشگامان بسیج دانش‌آموزی خبر داد و گفت: طرح اردوهای یاران ولایت به شکل مجزا با حضور دختران و پسران در دوره‌های دو روزه و در محورهای تشکیلاتی، مهارتی، بصیرتی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: تربیت یاران ولایت و پیوند نسل جوان با منویات مقام معظم رهبری، آشنایی با شیوه‌های صحیح تربیت اسلامی، ارتقاء سطح دانش و توسعه و تقویت مهارت‌های آموخته شده از اهداف این طرح است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به دیگر اهداف این طرح گفت: هدف از اجرای این طرح هویت بخشی وعینیت بخشی به دانش آموز، محوری بودن واحدهای بسیج دانش آموزی در مقطع پیشگامان سازمان بسیج دانش آموزی است.

پاسدار رضایی تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در بین دانش‌آموزان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تحکیم و حفظ پایه‌های دینی، اعتقادی و اخلاقی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و تقویت روحیه وحدت و همدلی بین آنان‌ از دیگر اهداف برگزاری این طرح به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت سه روز برگزار می‌شود گفت: این طرح ویژه برداران عضور شورای بسیج هفته گذشته به مدت سه روز برگزار شد و از فردا این طرح با حضور 160 نفر از خواهران بسیجی در باغک شازند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار