مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: اردوی تربیتی ویژه حلقات صالحین نوع "الف" سپاه ناحیه مقاومت اراک به مدت 15 روز و به استعداد روزانه 200 نفر از اعضای این حلقات در باغک شازند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۱۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری از برگزاری اردوی تربیتی برای اعضای حلقات صالحین نوع "الف" سپاه ناحیه اراک خبر داد و گفت: این اردو به مدت 15 روز با حضور اعضای حلقات صالحین نوع "الف" در شازند برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌ها با دو محور نحوه تشکیل حلقات، نوع فعالیت و اهداف حلقات و همچنین برگزاری کلاس‌های مبانی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به اهداف برگزاری این اردوهای تربیتی گفت: ایجاد انگیزه در بین سرگروه‌های صالحین، تشویق و ترغیب حلقات سطح "ب" برای اهداف عالیه، ایجاد رقابت سازنده بین حلقه‌ها و در نهایت ایجاد ارتباط مربی با شبکه تحت نظر خود، ایجاد انگیزش برای جذب بسیجیان در حلقات، آشنایی با مربیان با روحیات متربیان از جمله اهدافی است که این اردوهای تربیتی دنبال می‌کنند.

سرهنگ دوم پاسدار قادری با اشاره به اینکه این اردو یک روزه است، گفت: اعضای حلقات از ساعت 8 صبح در کلاس‌های در نظر گرفته شده حضور پیدا می‌کنند و پس از اقامه نماز به زیارت بقاع متبرکه در شهر آستانه مشرف و پس از زیارت ساعاتی را در کنار یکدیگر به تفریح پرداخته و در پایان روز به اراک بازمی‌گردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات