مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از برگزاری اولین دوره تربیت و تعالی فرماندهان بسیجی سپاه دلیجان خبر داد و گفت: این دوره دو روزه با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۱۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

بسیجی علی قنبری با اشاره به برگزاری دوره دو روزه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه مقاومت دلیجان گفت: دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج سپاه ناحیه دلیجان در روزهای 15 و 16 شهریورماه با حضور بیش از 40 نفر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر فرماندهان با مسائل مختلف نظیر تحکیم معرفت و بصیرت، تغذیه ولایت پذیری و ولایت مداری و ترویج هنجارهای دینی و اسلامی بود.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: این دوره تربیت و تعالی برای نخستین سال و با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برگزار شد.

قنبری استفاده از اساتید مجرب در کلاس‌ها را از نقاط قوت این دوره دانست و گفت: در کلاس‌های آموزشی این دوره از اساتید مجرب و مطرح از جمله مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک و امام جمعه محترم این شهرستان برای آموزش به فرماندهان استفاده شده است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: در این برهه از زمان که دشمنان نظام اسلامی جنگ نرم راه‌اندازی کرده‌اند باید با بهره جستن از سیره معصومین(ع) در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات