خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول و اعضا این ستاد برگزار شد
کد خبر: ۸۷۴۱۵۲۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ فرماندار علی آباد کتول درباره هدف برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، گفت: یکی از اهداف، ایجاد عمق استراتژیک برای حفظ، توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور است.

احمد تجری مفرد با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری درباره مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها، عنوان کرد: مردم استان گلستان از اقشار مختلف در 8 سال دفاع مقدس، نقش بسزایی در دفاع از این مرز و بوم داشتند که تقدیم 4 هزار شهید نشان از این واقعیت دارد و بیانگر اطاعت پذیری، ولایتمداری و پاسداری آن ها را از این آب و خاک است.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای نشر و حفظ ارزش های دفاع مقدس تلاش کرد، اذعان داشت: از طریق ایجاد و ساماندهی زیر ساخت های فراگیر و گسترده مردمی و ترویج فرهنگ و تفکر ناب بسیجی و ایثارگری می توان ارزش های دفاع مقدس را نشر داد و حافظ آن بود.

تجری مفرد برگزاری یادواره شهدا را بستر مناسبی جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: از خود گذشتگی فرزندان این مرز و بوم، الگویی برای همه جهانیان شده و لازم است تا در انتشار و معرفی این رشادت و ایثارگری های شهدا و رزمندگان به نسل جدید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه ثمره خون پاک شهدا است، تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا زنده است و ما هر چه داریم از خون پاک شهدا است، این یک شعار نیست بلکه یک باور قلبی است که در رگ و خون ما جاری شده است.

فرماندار علی آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد: باید خالصانه تمام توان خود را در برگزاری گرامیداشت و بزرگداشت یاد و نام شهیدان و همچنین خانواده معزز شهدا به کار گیریم.

اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در آذر ماه سال 1395 برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها