در جمع پاسداران ناحیه بروجرد مطرح شد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بروجرد گفت: جنایات وفجایع رژیم آل سعود از لحاظ ظلمی که به اسلام روا می دارند نشان می دهد که همان برادران اهل یهود می باشند.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۳۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛حجت الاسلام علاء دولتشاهی در جمع پاسدارن سپاه ناحیه بروجرد ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود که در سال گذشته  برحجاج مسلمان روا داشتندافزود: مقام معظم رهبری فرمودند آل سعودمصداق سد عن سبیل ا...هستند،  راه خدا رابسته اند چون نمی خواهند که برائت از مشرکین ومبارزه با استکبار راداشته باشند.
آل سعود همان برادران یهود هستند
وی گفت: امت اسلامی بایستی فکری به حال مدیریت حرمین شریفین ومساله حج داشته باشند وکوتاهی امت اسلام در این زمینه به ضرر اسلام ومسلمین است.
دولتشهای اظهار داشت: آل سعود متهم است نه مدعی ،آنها با دستبندهای کنترلی که صهیونیستها در اختیار آنها قرار داده اند قصد کنترل حجاج را دارند. 

آل سعود همان برادران یهود هستند
وی با اشاره به این نکته که اسلام ال سعود اسلام امریکایی می باشد تصریح کرد: اسلام امریکایی  یعنی اسلامی که منهای قرآن ، منهای برائت ازمشرکین وخلاصه اسلامی که باب میل آمریکای جنایت کار باشد.

آل سعود همان برادران یهود هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه بروجرد گفت:نماد اسلام امریکایی این است که سردمداران آل سعود بااسلام ناب محمدی مبارزه می کنند وزمینه را برای آل یهود فراهم می نمایند.

آل سعود همان برادران یهود هستند
ارسال نظرات