فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) قزوین : دشمن گسترش اسلام و اندیشه‌های اسلامی را باعث به خطر افتادن منافع خود می‌بیند و درصدد است فرهنگ اصیل و غالب اسلامی را در جامعه کمرنگ کند.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۵۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، پیرامون سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص ولنگاری فرهنگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که نگران مسئله فرهنگ در کشور هستند و در سخنرانی‌های متعدد خود بارها درخصوص تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و ولنگاری فرهنگی صحبت کرده‌اند.

وی شهید رجایی را به‌عنوان اسوه و الگوی حاکمیت و دولتمداری معرفی کرد و گفت: شهید رجایی تمام کارها و آرمان‌هایش برای انقلاب بود و ما باید حاکمیت و دولتمداری را از ایشان یاد بگیریم تا در زندگی و جامعه امروز خود دچار مشکلاتی چون ولنگاری فرهنگی نشویم.

این مسئول ضربه‌زدن دشمن از طریق مسائل فرهنگی را اصلی‌ترین سلاح دشمنان برای نابودی انقلاب دانست و تشریح کرد: امروز دشمن در مقابل انقلاب، آرمان‌های ان، گسترش انقلاب و گسترش مدیریت اسلامی در سطح جامعه و خاورمیانه احساس خطر می‌کند و راه نجات خود را در ضربه‌زدن به مسائل فرهنگی و نقاط حساس کشور می‌دانند.

حیدری اضافه کرد: دشمن گسترش اسلام و اندیشه‌های اسلامی را باعث به خطر افتادن منافع خود می‌بیند و درصدد است فرهنگ اصیل و غالب اسلامی را در جامعه کمرنگ کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت و نقش شبکه‌های ماهواره‌ای درعدم توسعه مسئله فرهنگ تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای با گسترش مدگرایی خصوصا در نحوه پوشش و ایجاد آسیب‌های اجتماعی، حجاب و عفاف و فرهنگ کشور را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده و می‌خواهند ما را از مسیرمان منحرف کنند.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه به سخنان مقام معظم رهبری را راه‌حل رفع مشکلات فرهنگی عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم سبک زندگی ایرانی و اسلامی را که مدنظر مقام معظم رهبری و برگرفته از سیره امامان است را در جامعه گسترش دهیم دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات