استان سمنان

طراحی نرم افزار اندروئیدی با محتوای فرهنگی به همت یک بسیجی

یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا حوزه خاتم الانبیا ناحیه سمنان با ایده ای خلاقانه اقدام به طراحی برنامه اندروید با محتوای فرهنگی برای بسجیان نمود.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۶۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، یکی از بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا حوزه خاتم الانبیا ناحیه سمنان طی اقدامی خلاقانه  توانست برنامه اندرویدی را طراحی و دراختیار بسجیان قرار دهد. 

"میلاد نادری "  بسیجی فعال پایگاه شهدا وطراح این برنامه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات اظهارداشت: به دلیل گسترش هرچه بیشترو دسترسی آسان همه به فضای مجازی برآن شدم تا سهمی هرچند کوچک درپرنمودن خلأ فرهنگی در این زمینه و ارتباط هرچه بیشتر با نسل های مختلف انقلاب نقشی ایفا نمایم؛ به همین دلیل، پس ازمشورت و بررسی نیازها تصمیم به طراحی نرم افزار فرهنگی برای گوشی هوشمند نمودم.

وی درادامه توضیح داد و گفت: به واسطه استفاده بخش زیادی ازافراد جامعه ازگوشی های هوشمند و ارتباط گیری بهتر با آن ، با استفاده از تکنیک های طراحی روز دنیا و با استفاده از اصول تجربه کاربردی  (UX )، یک  برنامه و نرم افزار اندرویدی مبتنی برمحتوای مذهبی وفرهنگی طراحی نمودم.

این بسیجی فعال پایگاه شهدا با بیان اینکه دراین برنامه اندرویدی مطالب جذابی وجود دارد ، افزود: بخشی از این نرم افزار حاوی مسابقه است . برای آگاهی از تمام امکانات برنامه، می توانیدعلاوه بر نصب برنامه، این ویدئو را تماشا نمایید:

http://www.aparat.com/v/TVQli

برای نصب برنامه می توانید به آدرس زیر بروید:

http://www.miladnaderi.ir/shohadasalehin/

و یا می توانید با ارسال یک رایانامه به آدرس زیر، لینک دانلود را دریافت نمایید:

s.daryaft@gmail.com

انتهای پیام/گ


ارسال نظرات