مدیر مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:
با احیای عریضه امر به معروف ونهی ازمنکر در سطح سازمان معنویت کارکنان حاصل ترویج خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۸۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: در این مرکز، دوره هایی با موضوع عقیدتی سیاسی برای آحاد کارکنان رسمی و وظیفه به صورت سالانه برگزار می شود.

سرهنگ مرادی افزود: هر شخص پاسدار یا سرباز وظیفه در طی سال جاری یک بار در این دوره شرکت می کند.

وی اظهار داشت: تداوم آموزش های عقیدتی برای کارکنان رسمی سپاه انصارالمهدی(عج)این دوره با عنوان امر به معروف ونهی از منکر در نظر گرفته شده و برای سایر عضویت های پایور دوره هایی در قالب تربیت وتعالی کارکنان می باشد که محتوای دوره با سیره سیاسی اهل بیت (ع) صورت می پذیرد.

مدیر مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در ادامه تصریح کرد: برای کارکنان و سربازان وظیفه دوره های در نظر گرفته شده در قالب مسایل اعتقادی و آموزش احکام می باشد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه ترویج معنویت کارکنان حاصل نخواهد شد مگر با احیای عریضه امر به معروف ونهی ازمنکر در سطح سازمان، خاطر نشان ساخت: از اولویت اصلی برنامه های سال جاری که اجرای امر به معروف ونهی از منکر می باشد و سیاست کلانی که سپاه برای خودش اتخاذ کرده در راستای روحیه معنوی کارکنان می باشد .

وی در ادامه گفت: این طرح در یازده دوره آموزشی طی پنج ماه به انجام می رسد که تا به اکنون سه دوره از این یازده دوره برگزار شده است.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه جنبه آموزشی در اولین گام از اجرای این طرح، افزود: هدف از برگزاری این دوره ها را معنویت، معرفت و رساندن عرصه شهادت طلبی بدون انگیره های دنیایی و مادی می باشد.

وی با تصریح این مطلب که سپاه به صورت جهادی شروع به کار کرده است، اظهار داشت: در طی این سه دوره باز خوردهایی که گرفتیم نشان از استقبال فراگیران از این دوره می با شد که بیشتر کیفیت گرا می باشد تاکمیت گرا؛

سرهنگ مرادی در ادامه به کارگاهایی که در این دوره صورت می گیرد اشاره نمود و افزود: دیدار از خانواده شهدا، بازدید ازمناطق مذهبی استان و اجرای برنامه های روحیه بخش از جمله مسابقات است.

مدیر مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سپاه انصار المهدی(عج)با اشاره به برنامه های آتی این مرکز گفت: هشت دوره از برنامه های ابلاغی تا اوایل دی ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دوره آموزش یار قران کریم که با مدرک مربیگری آموزش یار با مربیگری پنجاه نفر از کارکنان صورت می پذیرد.

مدیر مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سپاه انصار المهدی(عج) با بیان اینکه علاوه بر دوره های داخل استانی برخی از دوره ها هم در شهر مقدس مشهد، قم وشهرهای شمالی(بندر انزلی وبابلسر ) تشکیل می شود.

ارسال نظرات