برگزاری دومین اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرمدره

دومین اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرمدره با حضور مسئولین ادارات و شهرستان و کارگروه های مجمع در شهرستان خرمدره برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۰۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دومین اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرمدره با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار، رئیس دادگستری، کارگروه های هشتگانه مجمع و سایر مسئولین در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

رئیس سابق مجمع بسیج شهرستان به تشریح برنامه های یک سال گذشته مجمع پرداخت و گفت: در سال 94 شورای قشر بسیج شهرستان 83جلسه با حضور اقشار برگزار کرده که عمده محورهای جلسه حمایت از محصولات تولیدی داخل و تاثیر مستقیم بر اقتصاد شهرستان و کشور بود.

توکلی افزود: محور دوم و مهم مجمع جلسات کارگرو های بانوان بوده که با موضوع حمایت از بانوان و معرفی جایگاه زن و حفظ هویت زنان در خانواده بوده است که مصوبات این محورها در جلسات شهرستان طرح و به تصویب رسیده است و درحال اجرا است.

در ادامه امام جمعه شهرستان گفت: مصوبات و مباحث تئوری که بیان می شود باید به ملسه ظهور برسد و در عمل دیده شود .

حجت الاسلام حسینی افزود: باید مشکلات و موانع شهرستان شناسایی و کارگرو ها یک نیازسنجی انجام دهند تا وقت و سرمایه روی مسائل مبتلابه متمرکز شود .

امام جمعه شهرستان خرمدره اظهار داشت: درخصوص قرارداد موسوم به fatf تعملات و کارشناسی های لازم بایستی از طرف دولت صورت گیرد تا آسیبی به ارگان های انقلابی یا پایه ای نظام وارد نکند، نباید فراموش کرد که دشمن در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی حرکت می کند و به هر نحوی دنبال ضربه زدن است.

گفتنی است، در پایان انتخابات رئیس جدید مجمع بسیج شهرستان توسط اعضا صورت گرفت که علی نوروزی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با بیشترین آراء به عنوان رئیس جدید مجمع انتخاب شد.

ارسال نظرات