به منظور برنامه ریزی و هماهنگی اعزام دانشجویان البرزی به راهیان نور:

قرارگاه استانی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی در البرز تشکیل شد

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان البرز گفت: به منظور برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اعزام دانشجویان استان البرز و همچنین انسجام بخشی به راهیان نور قرارگاه شهید علم الهدی در استان البرز تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۲۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حمید دهقان مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان البرز در حاشیه اولین جلسه قرارگاه راهیان نور دانشجویی البرز با اشاره تشکیل قرارگاه استانی راهیان نور دانشجویی در البرز، اظهار داشت: با توجه به ابلاغ وزارت علوم، قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اعزام دانشجویان استان البرز و همچنین انسجام بخشی به راهیان نور دانشجویی تشکیل شده است.


وی با بیان اینکه اولین جلسه این قرارگاه استانی با حضور اعضای اصلی تشکیل شده است، افزود: در این جلسه مقرر شد تا مشکلات که در اعزام های صورت گرفته وجود داشته است رفع شود و تمامی دانشگاه ها، تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.


دهقان ادامه داد: امید است سال 95 به لحاظ کمیت و کیفیت شرایط رو به پیشرفتی را داشته باشیم و به چشم انداز برنامه ششم اشاره شده در آیین نامه راهیان نور ابلاغ شده از طرف وزارت علوم در بحث اعزام ها نزدیک شویم.


دکتر عسگری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در این جلسه به اهمیت جایگاه قانونی این قرارگاه اشاره و به اهمیت تصمیمات آن تاکید کرد./
ارسال نظرات