فرمانده حوزه شهید مدنی گفت: راه مقابله با نفوذ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۷۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار صابر حیدری فرمانده حوزه شهید مدنی با حضور در منزل سرمربی برتر حوزه شهید مدنی با اشاره به توطئه و ترفند دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: دشمنان همواره به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: دشمن در جنگ سخت نتوانست مقاومت ملت ایران را بشکند ولی این موضوع باعث نشد که آنان از توطئه و ترفند خود دست برندارند تا جایی پیش رفتند که امروز پروژه نفوذ را برای نظام اسلامی طراحی کرده‌اند.

فرمانده حوزه شهید مدنی تصریح کرد: هدف اصلی دشمن در پروژه نفوذ محو اسلام ناب است، چرا که اسلام ناب عدالت محور است و به شدت با ظلم تضاد پیدا می کند. 

سروان پاسدار حیدری ادامه داد: دشمن، نقطه مقابل حکومت الهی که وعده خداست قرار دارد و می خواهد حکومت عدالت محور را محو کند؛ برای این مقصود هم باید در ابتدا روحیه استکبارستیزی را در ما از بین ببرد. دشمن به دنبال نفوذ در همه بخش های اجتماعی و اقتصادی و ... است.

وی افزود: نفوذ دارای سبقه وسیعی است؛ یکی از نتایج مهم نفوذ، ذلالت و گمراهی و انحراف انسان از راه حق است.

سرمربی برتر در ادامه به بیان راه های نفوذ دشمن پرداخت و گفت: یکی از مهمترین نفوذها، نفوذ در تفکرها و در نتیجه تغییر در باورها و نگرش هاست که به طرق مختلف صورت می‌پذیرد تا سبک زندگی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: از دیگر راه های نفوذ، نفوذ در مکتب و اندیشه است و بهترین راه انجام این کار این است که به مراکز علمی، مدرسه، دانشگاه و حوزه های علمیه، این سه رکن مهم آموزشی کشور نفوذ کند.

سروان پاسدار حیدری در ادامه شبیه سازی و تغییر الگو را راه دیگر نفوذ عنوان کرد و گفت: دشمن با جانشین هایی که ایجاد می کند بدنبال تغییر الگو و تاثیرگذاری بر نسل جوان و نوجوان است.

فرمانده حوزه شهید مدنی تصریح کرد: راه دیگر نفوذ، نفوذ در مراکز مدیریتی است، وقتی چیزی در جامعه علمی جلوه کرد هیچ مدیری نمی تواند با آن مخالفت کند. 

وی متذکر شد: در پدیده نفوذ دشمن به دنبال تغییر فرهنگ یک ملت است و فرهنگ از طریق فیلم به ما تزریق می شود.

سروان پاسدار صابر حیدری افزود: جاسوسی یکی از شیوه های مهم نفوذی دشمن از زمان گذشته تاکنون بوده و از بین رفتنی نیست.

فرمانده حوزه شهید مدنی در ادامه گفت: القا و جوسازی از دیگر راه های نفوذ است، دشمن می خواهد به شما القا کند که شما اشتباه کرده اید برای نیل به این مقصود هم اعتقادات ما را هدف قرار داده اند؛ بنابراین یکی از راه های مقابله با نفوذ دشمن تحکیم اعتقادات است.

وی در ادامه با اشاره به خطبه 50 از نهج البلاغه گفت: ایجاد شبهه یکی از موارد مهم است که باعث می شود در حاکمیت، در مدیریت و در مراکز علمی نفوذ شود. 

سروان پاسدار حیدری تصریح کرد: علت اصلی ایجاد شبهه و تاثیرگزاری آن، پیروی از هوای نفس است.

فرمانده حوزه شهید مدنی راه دیگر نفوذ، شروع فتنه ها دانست و افزود: دلیل ایجاد فتنه در جامعه زمانی میسر می شود که حق را با باطل مخلوط می کند و وقتی اینگونه شد شبهه ایجاد می شود و قبول می کند و زمینه نفوذ فراهم می شود.

سروان پاسدار حیدری اضافه کرد: مطبوعات و رسانه ها یکی از مهمترین بسترهای نفوذ است.

سرمربی برتر صالحین حوزه شهید مدنی تصریح کرد: استفاده ابزاری از مقدسات و مقدسین از روش های دیگر نفوذ است. افرادی هستند که از مقدسات برای وجهه خود استفاده می کنند، گاهی نیز صفات درونی، راه نفوذ دشمن می شود.

وی در پایان گفت: مسجد سنگر است راه نفوذ دشمن را مسجد باید ببندد، سیر اعتقادی افراد باید در مسجد طی شود وقتی اعتقادات قوی شود راه نفوذ بسته می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات