خبرهای داغ:

یادواره شهدای دهستان ویژنان در گیلان غرب برگزار شد+ تصاویر

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ، یادواره شهدای دهستان ویژنان در گیلان غرب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۸۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب ،به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ، یادواره شهدای دهستان ویژنان در گیلان غرب برگزار شد.

 در این آیین معنوی که به همت گروه جهاد امام رضا .ع. و حوزه  مقاومت بسیج شهید اشرفی در دهستان ویژنان برگزار شد ، جانشین فرماندهی سپاه گیلان غرب  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج و بسط فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج رویحیه جهادی از وظایف و رسالتهای ما به شمار  می آید .

سرگرد کامران هزارخانی تصریح نمود : در میدان امروز  انچه ما برای رویای روی و مقابله با دشمنان به ان نیاز  داریم تداوم خط جهاد و شهادت و حفظ روحیه جهادی و ایمانی است .

وی ابراز داشت: جنگ نرم دوشمن امروز در شرایطی اغاز شده است که او با تلاش برای کند کردن نوک پیکان حساسیتهای دینی و عقیدتی ما سعی در تسخیر و تخریب سنگرهای ارزشی و انقلابی ما را دارد .

جانشین فرماندهی سپاه گیلان غرب  ابراز داشت: امروز دشمن ترفندهای زیادی را برای القای نا امیدی و تضعیب باورهای ارزشی و معنوی جوانان ما به کار گرفته است  و توطئه هایش را از شبکه های اجتماعی تا جنگ نرم و متعاقب ان ترفندهای نفوذ را کلید زده است اما انجه امروز نیاز است ارتقا قوه بصیرت و تبعیت از ولایت و تجدید عهد با ارمانهای امام و شهدا  برای مقابله  با فتنه دشمنان است.

 
 

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار