بحث آموزش و تعاون یکی از مباحث است و اتاق برای این امر مهم تلاش می کند.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۸۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتاق تعاون استان زنجان در یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر، بااشاره به اینکه آموزش و نظارت در تعاون مغفول مانده است،گفت: بدون آموزش و نظارت ،تعاون ویژگی تعاونی بودن خود را از دست می دهد.

احمد نصیری بابیان اینکه در حال حاضر شرکت های تعاونی و اتحادیه ها با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: از جمله این مشکلات پایین بودن سطح کارایی مدیران و فقدان نظارت اعضاءو بازرسان است که بازرسان نظارتی آن طور که باید وشاید به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی اظهار داشت: پایین بودن سطح بهره وری، کیفیت نامناسب در بحث خدمات و تولیدات، ناهماهنگی ها، ناتوانی در عرضه محصولات و بی بهره بودن از دانش روز از دیگر مشکلات تعاون است که انعکاس هم این ها به مورد غفلت قرار گرفتن آموزش و نظارت بر می گردد.

نصیری یادآور شد: در حال حاضر به دلیل نبود آموزش و نظارت عملکرد خوب نیست و کیفیت فدای کمیت شده است.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه کمیسیون های ۱۲گانه تشکیل و فعال هستند و ۱۶کارگروه استانی عضویت دارد، افزود :در اتاق تعاون استان بحث آموزش و تعاون به جد مهم است و اتاق برای این امر مهم تلاش می کند و بعد از این امر سامان دهی شرکت های تعاونی از اولویت های اصلی اتاق تعاون است.

ارسال نظرات