خبرهای داغ:
دبیر ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس در گرمسار از برگزاری بیش از 80 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 80 عنوان برنامه شاخص در گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۲۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن دو عید خجسته و مبارک مسلمانان،بیان کرد: حماسه هشت ساله مردم ولایی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل جبهه استکباری، تاریخ باشکوه و غرور آفرینی برای بشریت محسوب شده و نقطه عطفی را برای مردم به ویژه جوانان ایثارگر ایران اسلامی ثبت نموده است.

وی برگزاری یادواره های شهدا،پیاده روی بزرگ خانوادگی،برگزاری اردو های جهادی،به صدا در آوردن زنگ مقاومت را از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس درون خود گنج های پربهایی دارد که اگر استخراج شود برای تمام نسل ها و در همه شئون زندگانی بعنوان الگو و سبک زندگی می‌تواند مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

دبیر ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس در گرمسار نهادینه سازی فرهنگ،ارزش ها و دست آورد های دوران دفاع مقدس را یکی از اهداف این برنامه ها دانست و افزود:بیان خاطرات شهدا توسط رزمندگان،برپایی ایستگاه های صلواتی،گلباران مزار شهدا،برگزاری هیئت منتظران موعود و میقات صالحین از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع های دفاع مقدس را از دیگر برنامه های شاخص و مهم این هفته عنوان کرد و گفت: عملیاتی نمودن درس‌ها و عبرت های دوران دفاع مقدس و تبیین قدرت دفاعی با تأکید بر الگوی دفاع مقدس در مقابله با تهدیدات دشمن از مهم ترین اهداف این نشست ها می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها