در ایام دهه ولایت؛

برگزاری مسابقه غدیر با محوریت شیعه شناسی در مه‌ولات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات از برگزاری مسابقه غدیر با موضوع شیعه شناسی با همکاری حوزه علمیه، اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری فیض آباد در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۴۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با حضور مسئولین شهرستان مه ولات جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با محوریت برنامه ریزی برنامه های دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر و برنامه ریزی همایش نماز و فعالان قرانی در دفتر امام جمعه برگزار شد.
 
امام جمعه شهرستان مه ولات در این جسله با بیان اینکه برگزاری مراسمات منسجم و با شکوه در ایام و مناسبت های مذهبی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح فرهنگی شهرستان دارد، خاطر نشان کرد: از مسئولین تقاضا می شود با برگزاری اینگونه مراسمات با اولویت استفاده از پتانسیل قشر جوان در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات از برگزاری مسابقه غدیر با موضوع شیعه شناسی با همکاری حوزه علمیه، اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری فیض آباد خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه خطبه غدیر به همت پایگاه شهید محلاتی مسجد جامع و برگزاری مسابقات ورزشی به همت اداره ورزش و جوانان از برنامه های دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان می باشد.

حجت الاسلام فاطمی خاطر نشان کرد: برگزاری گفتمان های شیعه شناسی در مساجد، همایش سادات، برپایی مراسم یادبود شهدای منا و قرائت زیارت پر فیض عرفه با حضور یکی از سخنرانان استان در هئیت حیدری با همکاری پایگاه مقاومت شهید محلاتی مسجد جامع از دیگر برنامه های های دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر در شهرستان مه ولات می باشد.

وی با اشاره به اینکه مراسماتی در خصوص اهمیت و ترویج نماز در بخش شادمهر، دهستان مهنه و روستای عبدل آباد با حضور حجت السلام حسین زاده برگزار خواهد شد،
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات اظهار داشت: برگزاری همایش ستاد اقامه نماز در تالار شهر فیض آباد با سخنرانی حجت السلام و المسلمین حسین زاده از برنامه های شهرستان در این ایام می باشد.
 
وی در پایان گفت: گردهمایی حافظان و قاریان قرآن با محوریت بسیج و در سالن سپاه شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها