اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد/ 55 نخبه مازندرانی قرآن تجلیل شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در آیین اختتامیه سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران از 55 نخبه قرآنی مازندران که در مرحله کشوری حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند، تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به سطح بالای برگزاری این دوره از مسابقات نسبت به دیگر دوره‌ها، خاطرنشان کرد: سال گذشته دو نفر برادران و چهار نفر از خواهران در کشور مقام‌های برتر را کسب کردند و پیش‌بینی می‌شود برای سال‌جاری فعالان قرآنی مازندران رتبه‌های بیشتری را کسب کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 27 فعال قرآنی از استان در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف مهر ماه سال جاری به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

قربانی با بیان اینکه در سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران محل استقرار داوران با محل برگزاری مسابقات جداسازی شده بود و این روش تنها در مسابقات کشوری اجرا می‌شود، گفت: براساس اظهار ناظران مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران مانند سطح کشوری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها