خبرهای داغ:
پیکر مطهر 2 شهید مدافع حرم اکبر نظری و حسین علیخانی صبح امروز در کرمانشاه تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۹۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

مراسم تشییع پیکر شهیدان والامقام اکبر نظری و حسین علیخانی دهمین و یازدهمین شهیدان مدافع حرم استان کرمانشاه صبح امروز  از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان، مسؤولان، روحانیون، بازاریان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، جوانان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه انجام گرفت.

در ابتدای این مراسم و پس از ادای احترام و تشریفات نظامی فرماندهان ارشد انتظامی به شهیدان نظری و علیخانی، نماز میت به امامت آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر این شهیدان والامقام اقامه شد.

در ادامه پیکر مطهر این شهیدان بر روی دستان مردم انقلابی و متدین کرمانشاه تا منزلگاه ابدی در مزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه بدرقه و در بلوک 6 قطعه گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

گفتنی است، این دو سردار شهید چند شب پیش در درگیری مستشاری با نیروهای تکفیری در جبهه حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهر آنها شب گذشته در میان استقبال پرشور مردم شهیدپرور کرمانشاه از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه وارد استان و تا مزار شهدا بدرقه شد.

مراسم بزرگداشت این شهیدان والامقام 20 شهریورماه از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

پیش از این شهیدان مهدی نوروزی، صادق یاری‌گلدره، سعید قارلقی، ابوذر امجدیان، ستار عباسی، اکبر ملکشاهی، رضا عباسی، سجاد حبیبی و حمزه کاظمی از استان کرمانشاه در دفاع از حرم آل‌الله به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات