خبرهای داغ:
انهدام باند خانوادگی شرارت و آدم‌ربایی در اسلام‌آباد غرب، توقیف ۵۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان کرمانشاه و دستگیری باند سارقان و کشف ۲۵ مورد سرقت در اسلام‌آباد غرب از مهمترین اخبار انتظامی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۹۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب از دستگیری سه برادر شرور که سوابق متعددی در زمینه سرقت مسلحانه، آدم ربایی و زورگیری داشتند، خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: در پی ارجاع یک مورد پرونده از سوی دادستان شهرستان اسلام‌آبادغرب به کلانتری 12 مرصاد مبنی بر قمه‌کشی سه شرور و مجروحیت چند نفر، شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این سه شرور، سه برادر هستند که دو نفر از آنان 9 مورد ارتکاب سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی و شرارت را در سوابق کیفری خود دارند، لذا با شناسایی هویت متهمان، مخفیگاه آنان نیز شناسایی شد.

سرتیپ‌نیا عنوان کرد: مأموران گشت کلانتری 12 مرصاد موفق شدند این سه برادر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام پلیس مورد حمایت دستگاه قضائی و دادستان شهرستان قرار گرفت، گفت: پلیس شهرستان به مخلان نظم و امنیت و آرامش عمومی اجازه هیچگونه جولان و عرض اندام نخواهد داد و در تأمین نظم و امنیت مردم و شهروندان جان کمترین بهایی است که می‌پردازد.

توقیف 56 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و توقیف 56 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان در سطح شهرستان طرح ارتقا امنیت اجتماعی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد 56 یدستگاه وسایل نقلیه متخلف که شامل 36 دستگاه خودرو و20 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و پس از اعمال قانون جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شدند.

شیرزادی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: استمرار این گونه طرح‌ها با هدف تحکیم مبانی امنیت و افزایش احساس امنیت عمومی به طور مستمر در این شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت به صورت جدی برخورد می‌کند.

دستگیری باند سارقان و کشف 25 مورد سرقت در اسلام‌آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب از انهدام باند سارقان و کشف 25 مورد سرقت در این زمینه خبر داد.

سرهنگ  بهروز سرتیپ‌نیا گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق، اماکن و محتویات داخل خودرو در حوزه داخل شهر اسلام‌آباد غرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 و 12 شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی یک باند سرقت و دستگیری سه نفر متهم در این زمینه شدند.

سرتیپ‌نیا عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به هشت مورد سرقت محتویات داخل خودرو، هفت مورد سرقت سیم برق و 10 مورد سرقت اماکن خصوصی اقرار کردند.

وی با اشاره به بازسازی صحنه جرم، از شناسایی تمامی مالباختگان در این زمینه خبر داد.

سرتیپ‌نیا اظهار کرد: متهمان در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان هستند.

ارسال نظرات