خبرهای داغ:
نمایندگان استان کرمانشاه نسبت به برگزاری همایشی همراه با رقص و پایکوبی در حالی که مردم استان کرمانشاه عزادار شهادت 2 شهید مدافع حرم هستند، انتقاد کردند.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۱۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
روز گذشته در حالی که مردم استان کرمانشاه عزادار شهادت 2  شهید مدافع حرم بودند و شرایط میزبانی از پیکر های مطهر این 2 شهید بزرگوار را فراهم می کردند، بیخ گوش شهر کرمانشاه همایشی با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار شد که رقص  و پایکوبی به عنوان بخشی از مراسم اجرا شد!

 

در همین خصوص انتقادات گسترده ای از سوی مردم به این اقدام مطرح شد و ائمه جمعه نیز به آن واکنش دادند.

 

در ادامه این واکنش ها نمایندگان استان کرمانشاه نیز انتقاداتی را به این اقدام عجیب و غیر قابل قبول مطرح کردند.

 

برگزاری مراسم جشن و پایکوبی کار بسیار زشتی بود

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگویی این اقدام را ناپسند دانسته و اعلام کرد که خودش هم به مراسم دعوت شده اما در آن حاضر نشده است.

 

حسن سلیمانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور اظهار داشت: در حالی که استان کرمانشاه عزادار دو شهید سرافراز مدافع حرم است برگزاری مراسم جشن و پایکوبی در بیستون درحالی که از موضوع با خبر باشند، بسیار کار زشت و ناپسندی بود.

 

وی اظهار داشت: بنده به مراسم روز چهارشنبه در شهرستان بیستون دعوت شدم اما نرفتم.

 

برپایی همایش ساز و دهلی در روز استقبال از شهدای مدافع حرم به صلاح استان نیست

 

حجت الاسلام  سید جواد حسینی کیا در گفتگو با سهیل سنقر در واکنش به برگزاری همایشی همراه با موسیقی و رقص در بیستون و همچنین فستیوال موسیقی  که در کرمانشاه برگزار خواهد شد در شرایطی که مردم استان کرمانشاه  عزادار شهدای مدافع حرم هستند، اظهار داشت: در ایامی که در واقع ما دو تن از فرماندهان مدافع حرم حضرت زینب (س) را از دست دادیم، مصلحت استان در این نیست در استقبال این عزیزان به جای عزای عمومی همایش ساز و دهلی برپا کنیم.

 

نماینده مردم سنقروکلیایی تاکید کرد: در واقع این ایام، ایام حزن و غم مردم کرمانشاه در فقدان این فرماندهان عزیزی است که از دست داده ایم و صلاح کار در این نیست برخی برنامه های که در آن بحث کنسرت و موسیقی و رقص و آواز در آن وجود دارد اجرا شود.

 

وی ادامه داد: امید است مسئولین مربوطه به مردم توجهات لازم را داشته باشند. حرف مردم، سخن مردم و درد مردم کنسرت موسیقی نیست.

 

حجت الاسلام حسینی کیا خاطر نشان کرد: امروز مردم عزادار این فرزندان عزیز از دست رفته خود هستند صلاح در این است که همگام با مردم عزادار در تشییع جنازه این عزیزان شرکت کنیم و برای استقبالشان اقامه عزای کنیم و فرهنگ شهید و شهادت را منتشر کنیم نه اینکه همایش سازو دهلی برپا کنیم.

 

وی تاکید کرد: شادی مردم اینست که لقمه نانی بر سر سفره آنها ببریم. شادی مردم در اینست که اطاله دادرسی کنیم. شادی مردم اینست که در واقع بروکراسی اداری را از بین ببریم. شادی مردم در این است زمینه اشتغال فرزندان این استان را فراهم کنیم اما شادی مردم در این نیست که با همایش بزن و برقص شادی کاذبی راه بیاندازیم.

 

نماینده مردم سنقروکلیایی تصریح کرد: باید مردم را از اساس شاد کرد. شادی مردم در این است که مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آنها را برطرف کنیم.

 

وی ادامه داد: آقای استاندار در بدو ورودشان گفتند می خواهم تحولی در این استان ایجاد کنم ما همچنان منتظریم در زمینه اشتغال، صنعت در حوزه های اجتماعی تحولی ایجاد شود که استان کرمانشاه استان دگرگون شده در راستای پیشرفت باشد.

ارسال نظرات