خبرهای داغ:

مدافعین حرم ادامه دهنده راه کسانی هستند که در دفاع مقدس هم پا به عرصه جهاد گذاشتند/شهید مدافع حرمی که توانست خودرو منافقین را زمین گیر کند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: به یاد دارم که در عملیات مرصاد این شهید نظری بسیار شجاعانه در مقابل منافقین می جنگید و اولین کسی بود که نفربر منافقین را هدف قرار داد و توانست آن خودرو را زمین گیر کند.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۱۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با تسلیت شهادت دهمین و یازدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه اظهار داشت: مدافعان حرم با بصیرت، اخلاص، غیرت و مردانگی مثال زدنی با شناخت صحیح از شرایط زمانه پا به عرصه جهاد در راه خدا گذاشته اند و در حال جان فشانی هستند.

 

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند سینه ستبر ایران اسلامی است که در مقابل هجمه های دشمنان در گذشته ایستاد و امروز نیز تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) در کرمانشاه در جبهه ای دیگر از کشور دفاع می کنند.

 

سردار ریحانی گفت: دشمنان سال هاست که تبلیغات گسترده ای در حوزه رسانه ها دارند تا در خصوص جانفشانی در راه خدا و کشور، شبهه افکنی کنند اما مجاهدت شهدای مدافعان حرم از اولین شهید کرمانشاهیان این راه تا آخرین عزیزانی که به تازگی به شهادت رسیدند همه اسناد شکست این تبلیغات دشمن است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه مدافعین حرم ادامه دهنده راه همان کسانی هستند که در دفاع مقدس هم پا به عرصه جهاد گذاشتند، گفت: همین 2 عزیز شهیدی که به عنوان دهمین و یازدهمین شهید مدافع حرم شناخته می شوند، نیز همان روحیه دلاورانی را داشتند که در دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه به بیان خاطره ای از شهید اکبر نظری در عملیات مرصاد پرداخت و گفت: به یاد دارم که در عملیات مرصاد این شهید بزرگوار بسیار شجاعانه در مقابل منافقین می جنگید و وحشت در دل آن ها انداخته بود. شهید نظری اولین کسی بود که نفر بر منافقین را هدف قرار داد و توانست آن خودرو را زمین گیر کند.

 

سردار ریحانی تصریح کرد: ایشان یک تنه خودروی منافقین را به غنیمت گرفت که این بر روحیه این دشمنان اخلاق، انسانیت و شرف تاثیر منفی زیادی گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار