خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب سپاه:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب سپاه در آئین چهلم سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهیدان اعلایی و سلیمانی با تاکید به اینکه شهدا به ما درس عزت دادند، گفت: دشمن همیشه دشمن است ولی برخی آنقدر وقیح هستند که از امریکای جنایتکار به عنوان ناجی نام می برند.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی با اشاره به اینکه کلمه عزت بارها در قرآن تکرار شده، اظهار کرد: عزت همان نفوذناپذیری است که موجب می شود عده و امکانات دشمن تاثیری در روحیه اشخاص نداشته باشد چیزی که در دوران دفاع مقدس نمود داشت.

وی با تاکید به این قاعده کلی خداوند هرگز راهی برای تسلط کفار قرار نداده، خاطرنشان کرد: باید با نفوذ ناپذیر کردن جامعه چنین اجازه ای به دشمنان ندهیم و اگر کسی با اعمال و رفتار خود، چنین جراتی را در دشمنان نظام ایجاد کند، هدف وی توحیدی نبوده و انسان موحدی نیست.

حجت الاسلام ولایی با توجه به سخنان اوباما که همه گزینه هایش روی میز است، تصریح کرد: این جمله بیانگر این است که دشمنان از هر راهی(اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ..) که احساس کنند می توانند به ملت ایران فشار بیاورند، تلاش دارند کشور را زیر سلطه خود در ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهدای حادثه منا، خاطرنشان کرد: به طور حتم خون این شهدا روزی دامن آل سعود را خواهد گرفت.

حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی با توجه به سخن برخی ها که همچون کشورهای ژاپن و آلمان نیازی به ارتش و نیروی نظامی نیست، اظهار داشت: متاسفانه اندیشه این افراد تضعیف بنیه نظامی کشور است و باید بدانند این دو کشور از سوی امریکا مجبور شدند ارتش خود را منحل کنند و این کار داوطلبانه نبوده است.

 

وی با اشاره به مذاکرات کشورمان با کشورهای 1+5، هشدار داد: شوروی نه با بمب اتمی بلکه با مذاکرات طولانی از هم فرو پاشید و در حال حاضر دشمنان تلاش دارند با همان مدلی که شوروی سابق را زمین گیر کردند، همان طرح را روی ایران پیاده کنند.

حجت الاسلام ولایی در سخنان پایانی خود با تاکید بر تبعیت از فرمایش های رهبری، خاطرنشان کرد: ملتی که صبر و ولایتمداری داشته باشد، به طور حتم پایدار خواهد ماند.

آئین چهلم سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهیدان اعلایی و سلیمانی با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان استانی و شهری بر سر مزار این شهدا در پارک موزه دفاع مقدس تبریز برگزار شد.

 
ارسال نظرات