خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین,آبیک در مجلس شورای اسلامی

نتایج برجام برای مردم ملموس نبوده است

زرابادی پور بیان داشت: موفقیت دولت در برجام توانست دستاوردهای عظیم خود را به همراه داشته باشد که در سطوح بالااین برکات اثرات خود را گذاشته است اما در بین مردم و لایه های پایین جامعه ملموس نیست.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۷۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین; حمیده زرابادی پور نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران و شهرداران شهر و روستا که با حصور وزیر کشور رحمانی فضلی و هیت همراه برگزارشد گفت: دولت تدبیر و امید زمانی کشور را تحویل گرفت که با تحریم های شدید و کاهش در امد همراه بود و قیمت بشکه های نفت و نفت به شدت کاهش پیدا کرد.
وی در ادامه افزود: این دولت اقتصاد را با تکیه بر نفت با یک چهارم تولید اداره میکرد اما با سرانگشتان دولت تدبیر و امید این قضیه را اداره و توانست نفت را به تولید قبل از تحریم ها برساند و همینکه ما توانستیم قیمت ارز را ثابت نگه داریم نقطه عطفی در موفقیت اقتصادی ما بوده است.
نماینده مردم قزوین ,البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث دیگر موفقیت دولت در برجام است که توانست با دستاورد های عظیم خود برکاتی را به همراه داشته باشد که در سطوح بالا این برکات اثرات خود را گذاشته است اما در بین مردم و لایه های پایین جامعه و مردم ملموس نیست و باید کاری کنیم که اثرات این دستاورد در لایه های پایین جامعه هم قابل لمس باشد.
استان قزوین یکی از قدیمی ترین استان های صنعتی ایران است.
خانم زرآبادی پور گفت: قزوین در جایگاه خود نتوانسته است از میزان قابل قبول بودجه های ارزش افزوده استفاده کند و از وزیر محترم کشور تقاضا داریم که سهم استان قزوین را در میزان سهم دریافتی ارزش افزوده ارتقا دهد.لذا دربرنامه ششم توسعه در نظر داریم که بر نامه قانون نظارت بر در آمد شهرداری ها داشته باشیم.و این باید طوری اجرا شود که به اقتدارشان ضربه وارد نشود.
وی خاطرنشان کرد: در سال آینده برنامه انتخابات شورا ها را داریم و دولت و مجلس باید به تفاهم برسند و مشکلات را با هماهنگی حل کنند تا در آینده انتخابات سالم و با شکوهی داشته باشیم.





1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار