خبرهای داغ:
این کارآفرین گلستانی افزود:در ابتدا کارم را با 5 کندوی زنبور عسل اغاز کردم ولی اکنون 80 کندوی زنبور عسل دارم.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۲۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، آتنا مزیدی بانوی 35 ساله ایی است که در عرصه اقتصاد مقاونتی چندین سال فعالیت دارد وی در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص فعالیتهای خود اظهار کرد:اکنون 4 سال است که به کار پرورش زنبور عسل مشغولم و با وجودی که اوایل کار نتیجه مطلوبی از این کار نداشتم ولی بعد از مدتی با مطالعه و کسب تجربه توانستم پیشرفتهای چشمگیری در کار داشته باشم.

 وی تلاش و پشتکار در کار را عامل موفقیت خود خواند و تصریح کرد: با وجود سختی کار و عدم سوددهی مطلوب در اوایل کار، دست از تلاش برنداشتم و به کارم با پشتکار بیشتر ادامه دادم تا اینکه توانستم موفق شوم.

 این کارآفرین گلستانی افزود:در ابتدا کارم را با 5 کندوی زنبور عسل اغاز کردم ولی اکنون 80 کندوی زنبور عسل دارم که امسال حدود یک تن از این کندوها عسل برداشت کردم.

مزیدی در سوال خبرنگار بسیج مبنی بر حمایت دولت از این شغل گفت:متاسفانه دولت هیچ کمکی در راستای این کار انجام نداده و با توجه به هزینه های بالای این کار نمیتوانستم کارم را گسترش دهم ولی بعد از مدتی متوجه شدم که بسیج سازندگی سپاه برای پروژه های اقتصاد مقاومتی به متقاضیان وام پرداخت میکند لذا به بسیج سازندگی مراجعه کردم و مبلغ سی میلیون وام دریافت نمودم و توانستم این کار را در سطح گسترده تر انجام دهم.

وی سرمایه گزاری در این بخش را نه تنها باعث افزایش درآمد خانواده خود و اشتغالزایی می داند بلکه عقیده دارد این کار کمک زیادی می تواند برای کشور داشته باشد به شرط آنکه دولت در این بخش به زنبور دار کمک کرده و حداقل در بخش خرید عسل و صادرات آن اقدام مفیدی انجام دهد.

این کارآفرین گلستانی در پایان به جوانان جویای کار توصیه کرد با توجه به طرحهای خوب سپاه در زمینه اشتغالزایی همانند ایشان به نواحی بسیج مراجعه کنند و از این فرصت در جهت اشتغال خود استفاده نمایند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها