شهردار رشت:

نمایش «فصل شیدایی» رویکردی معنوی در حوزه های تاریخ زندگی بشر دارد

شهردار رشت گفت: نمایش «فصل شیدایی» یک رویکرد معنوی در حوزه های تاریخ زندگی بشر با نگاه ویژه بر محوریت مذهب و براساس رویدادهایی است در طول تکامل انسان در تاریخ به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۳۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش بسیج از گیلان، همزمان با آخرین روزهای تابستان نمایش بزرگ فصل شیدایی بانگاه معنوی و در محوریت مذهب و رویدادها در شهر رشت با مشارکت سپاه قدس گیلان، شهرداری رشت، قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گیلان ودیگر ادارات و سازمانهای گیلان به اجرا درخواهد آمد.

سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در حاشیه بازدیدی که از پروژه عملیات آماده سازی مکانی برای اجرای نمایش فصل شیدایی اظهار کرد: این برنامه یک رویکرد معنوی در حوزه های تاریخ زندگی بشر با نگاه ویژه بر محوریت مذهب و براساس  رویدادهایی است در طول تکامل انسان در تاریخ به وقوع پیوسته است.

وی با تاکید بر ضرورت آماده سازی به یک محدوده جغرافیایی مشابه به مکانهای وقوع  رویداد تاریخی خاطرنشان کرد: این کار فرهنگی با مشارکت شهرداری و سپاه از ۲۲ شهریور تا ۲ مهر با پوشش بالغ بر ۲۰ هزار نفر  به اجرا در خواهد آمد.

ثابت قدم نهادینه کردن فعالیت ها و توسعه فضاهای فرهنگی را از اهداف اجرای این نمایش خواند و گفت: انجام کارهای عمرانی، راه سازی و انجام فعالیت هایی چون امورات تبلیغی فرهنگی و کارهای پشتیبانی از جمله اسکان مدعوین و مجریان امر به عهده شهرداری و سازمان های مجموعه مدیریت شهری رشت  می باشد.

شهردار رشت در خصوص اقدامات شهرداری در اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی گفت: مجموعه مدیریت شهری رشت با فعالیت هایی چون نظیر چاپ پوستر،بروشور، بلیط، بنر و...، در راستای اجرای تبلیغات محیطی، همکاری جهت خاک ریزی سالن نمایش جاده و پارکینگ و... تمهید ۴ عدد کیوسک در چهار طرف پیاده راه فرهنگی جهت رزرو بلیط و ارائه کارت ورود به شهروندان و سایر حمایت های مالی و معنوی گام هایی در اجرای این نمایش بزرگ برداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار