مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا

بسیجیان حافظ و دوستدار نظام و انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه بسیجیان شجاع در همه حال با موقعیت شناسی دقیق، بصیرت شان را ثابت کرده اند گفت: بسیجیان حافظ و دوستدار نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: بسیجیان حافظ و دوستدار نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: بسیجیان شجاع در همه حال با موقعیت شناسی دقیق، بصیرت شان را ثابت کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه تا آخرین نفس و قطره خون در خط مقدم دفاع از ارزش های ناب انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مساجد نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی هستند، افزود: باید از وجود مساجد در کنار کانون‌های فرهنگی و هنری برای تقویت و ترویج دین اسلام نهایت استفاده را برد.

حجت الاسلام عبادیان بر تدوین برنامه ریزی اصولی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد تاکید کرد و گفت: اگر هیئت امنای مساجد و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری برنامه‌های بهتری را تدارک ببینند شاهد حضور پر رنگ نوجوانان و جوانان در مساجد خواهیم بود.

ارسال نظرات