مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: حکام سعودی به جای عذرخواهی و پشیمانی و تعقیب قضائی مقصّران مستقیم این حادثه‌ هولناک، با نهایت بی‌شرمی و وقاحت، حتّی از تشکیل هیات حقیقت‌یاب بین‌الملل اسلامی نیز سر باز می زنند.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۴۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

کامیار مهدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه فریضه حج ابراهیمی از آموزه های جامع، زیبا، متنوع، عمیق و پرجاذبه مکتب نورانی اسلام است اظهار کرد: توجه ویژه اولیاء دین به این فریضه، موقعیت های معنوی استثنایی و منحصر به فرد موجود در آن، اهتمام همه مسلمین در طول تاریخ به این مانور بزرگ اسلامی و ابعاد معنوی، سیاسی و فرهنگی آن، بر اهمیت و میزان تأثیرگذاری آن می افزاید.

وی افزود: از آنجایی که حکام سعودی با حمایت مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در سال گذشته دست به چنین جنایت بزرگی علیه تمامی مسلمانان جهان زدند، بنابراین آنان به جای عذرخواهی و پشیمانی و تعقیب قضائی مقصّران مستقیم این حادثه‌ هولناک، با نهایت بی‌شرمی و وقاحت، حتّی از تشکیل هیات حقیقت‌یاب بین‌الملل اسلامی نیز سر باز می زنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان تصریح کرد: آنها به جای پیدا کردن مقصر اصلی این حادثه با استفاده از تبلیغات های فراوان در رسانه های خود سعی در این دارند که جمهوری اسلامی را در محروم‌سازی حجّاج ایرانی از حجّ امسال، متّهم نشان دهند.

وی تصریح کرد: امروزه نیز تمامی مسلمانان جهان باید به‌خاطر جنایاتی که آل سعود در گستره‌ جهان اسلام به خصوص در بحرین و یمن به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند؛ باید به‌خاطر رفتار ظالمانه‌ آنان فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ حج بکنند. به فرموده رهبر انقلاب اسلامی کوتاهی در این وظیفه، آینده‌ی امّت اسلامی را با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد ساخت.

ارسال نظرات