استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت برگزاری مطلوب اجلاسیه شهدای استان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۵۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

سید موسی خادمی در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره شهدای استان با اشاره به اینکه این کنگره باید به نحو احسن برگزار شود، اظهار کرد: کنگره شهدای استان یازدهم تا پانزدهم مهر ماه در یاسوج برگزار می‌شود که برگزاری مطلوب این کنگره آبروی استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فلسفه وجودی برگزاری کنگره شهدای استان بر کسی پوشیده نیست، گفت: کمتر از یک ماه دیگر استان میزبان این اجلاسیه مهم ملی است که دستگاه‌ها همه تلاش و همکاری خود را در فرصت باقی مانده انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش خود را برای برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای استان انجام می‌دهیم، گفت: برگزاری مطلوب این کنگره مستلزم حمایت و همکاری تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها است.

مقام ارشد اجرای کهگیلویه و بویراحمد خواستار مشارکت عموم در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان شد و افزود: دستگاه‌های دولتی نهادها و تشکل‌های وابسته را در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بسیج کنند.

خادمی عنوان کرد: در حال حاضر 400 میلیون تومان برای نصب تمثال شهدا اختصاص داده شد و 600 میلیون دیگر به برنامه‌های عمرانی این اجلاسیه از سایر ردیف‌ها تعلق می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار کرد: ادارات از بودجه داخلی خود به این کنگره کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش رسانه‌های استان در برگزاری مطلوب این کنگره افزود: برگزاری کنگره ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد فرصتی مناسب برای معرفی شهدای استان است که با همت رسانه‌های این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

ارسال نظرات