نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات امروز آل‌سعود در منطقه علیه مسلمانان ماهیت این رژیم خبث را بر دیگران ثابت کرد؛ جهان اسلام باید به پا خیزد و شر آل‌سعود را کم کنند و برای اداره حرمین شریفین تدبیری بیاندیشند.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۵۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع) گفت: ما به عنوان مومنان واقعی امام باقر(ع) باید از اسلام دفاع کنیم.

وی افزود: در شرایط خفقان حکومت بنی امیه و درست زمانی که مردم دیگر از فساد و ظلم موجود در جامعه به تنگ آمده بودند، امام محمد باقر (ع) توانستند شاگردانی را تربیت کنند که در راه احیا و ترویج اسلام ناب محمدی، قدم بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ما باید در راه تحکیم مبانی قرآن، دین و ولایت یکدیگر را یاری رسانیم و در مقابل دشمنان بایستیم.

وی درباره جنایات آل‌سعود و حادثه منا گفت: فاجعه منا بیانگر بی تدبیری آل سعود در مدیریت حج است؛ جنایتی که هیچ توجیهی برای آن قابل قبول نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در حادثه منا بیش از 7 هزار مسلمان لب تشنه به شهادت رسیدند و در این بین 467 نفر از هم وطنان ایرانی ما جان خود را از دست دادند؛ اما در مقابل این جنایات متاسفانه آل‌سعود جنایتکار همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یک عذر ساده هم نخواستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه این جنایات قابل بخشش نیست، گفت: در فاجعه منا متاسفانه به خاطر بی‌کفایتی آنان میهمانان خانه خدا به خاک و خون کشیده شدند و هزاران نفر به شهادت رسیدند؛ از استان مرکزی هم دو نفر از هم استانی‌هایمان مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: از اهل سنت نیز تعداد بسیاری به شهادت رسیدند؛ متاسفانه مجامع بین‌الملل در مقابل این جنایات به واسطه پول‌های ثیفی که آل‌سعود از فروش نفت به دست می‌اورد دهانشان بسته شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: به جای اینکه در مقابل این جنایات از خود دفاع کنند مدعی هم می‌شوند و آنچه شایسته شجره خبیثه آل‌سعود است را به ملت ایران و امام نسبت می‌دهند این دیگر ظلم افحش است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: جنایات آل‌سعود در یمن، بحرین، لبنان، سوریه و دیگر کشورها ماهیت این رژیم خبث را بر دیگران ثابت کرد؛ جهان اسلام باید تلاش کند تا ماهیت پلید این رژیم را به جهان معرفی کند.

وی افزود: ما ماهیت آنان را از گذشته می‌شناختیم امروز هم مراجع، نخبگان و سیاستمداران جهان اسلام باید حرکت کنند و شر آل‌سعود را کم کنند و برای اداره حرمین شریفین تدبیری بیاندیشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مکه و مدینه نه تنها پایگاه امت اسلام که پایگاه همه بشریت است؛ الگویی برای امنیت در جهان، پایگاه توحید، تبری از شرک و کفر و نفاق، برائت از آمریکا، داعش، رژیم غاصب صهیونیسم و تروریست‌ها و همه جنایتکاران است نه پایگاه آل‌سعود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره لزوم وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در مقابل جنایات آل‌سعود گفت: باید جهان اسلام به پا خیزد، جوانان در فضای مجازی و غیرمجازی نباید اجازه نفس کشیدن به این جنایتکاران را دهند، این دودمان به قدری کثیف است که در عرصه‌هایی نیز حیوانات نسبت به آنان فضیلت دارند.

وی افزود: فشارها و تهدیدهای آل‌خلیفه نسبت به شیخ عیسی قاسم هم توطئه آل‌سعود است و گرنه اگر جرات داشتند شیخ عیسی قاسم را هم مثل شیخ نمر به شهادت می‌رساندند؛ همانظور که در تاریخ اسلام مومنان و معصومین(ع) را به شهادت رساندند امروز هم شیعیان مظلوم امام حسین(ع) را به شهادت می رسانند و حاضر به یک عذرخواهی ساده هم نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اگر ریگ به کفش نداشتند اجازه می دادند گروه حقیقت‌یاب که از سال گذشته مقام‌معظم رهبری هم فرمودند از طرف مجامع بین اللملل تشکیل شود؛ اگر این فاجعه حادثه بوده چرا 7 هزار نفر انسان بی‌گناه به شهادت رسیدند؛ این جنایتی است که ملت ما و تاریخ نخواهد بخشید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: این لکه ننگی است بر دامن آل‌سعود که او را مورد لعن و نفرین عالم قرار خواهد داد.

وی در پایان دهه امامت و ولایت را دهه بافضیلتی دانست و گفت: باید تلاش کنیم از هر لحظه این دهه به نحو مطلوب بهره بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات