دبیر کمیته بهداشت و درمان اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی نهادهای بهداشتی و درمانی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۶۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

سید هوشنگ رحیمیان  در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف و برنامه‌های محوله به حوزه بهداشت و درمان استان در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون برنامه‌ها در این حوزه به خوبی پیش رفته است.

دبیر کمیته بهداشت و درمان اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه به منظور تعامل و ارتقاء کیفیت برنامه‌های خوبی را آغاز کردیم، گفت: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی تمامی نهادها و ارگان‌ها برنامه‌ای در خور شأن شهدا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدای هفته جاری همایش پدافند غیرعامل با حضور 250 نفر از پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان استان را داشتیم که در آن همایش بر برگزاری و همراهی جامعه پزشکی با دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدا تأکید شد.

رحیمیان با بیان اینکه در نمایشگاه کنگره شهدا کمیته بهداشت و درمان دو غرفه را به خود اختصاص داده است، گفت: در زمان برگزاری کنگره شهدا توزیع بسته‌های بهداشتی، اعزام تیم‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی به مناطق محروم بویراحمد، دنا، باشت و دهدشت خواهیم داشت.

وی در ادامه از دیگر برنامه‌های مهم کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و شهدای استان را برگزاری بیمارستان صحرایی در دهدشت خبر داد و بیان کرد: آخر هفته دفاع مقدس ششمین بیمارستان صحرایی را در دهدشت برپا می‌کنیم.

دبیر کمیته بهداشت و درمان اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه آمادگی کامل برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان را داریم، گفت: به همین منظور به رؤسای بیمارستان‌های شهید بهشتی و امام سجاد(ع) یاسوج ابلاغ کردیم تا در ایام برگزاری کنگره آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت نیاز خدمات بهداشتی و درمانی لازم ارائه شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: بسیج جامعه پزشکی برای محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی تیم‌های تخصصی و فوق‌تخصص را به مناطق محروم استان اعزام می‌کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همکاری جمعیت هلال‌احمر، کمیته امداد، بهزیستی، انتقال خون، مرکز بهداشت، علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها در اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم روزی شاهد رفع محرومیت‌های بهداشتی و درمانی در سطح استان باشیم.

ارسال نظرات