امام جمعه کوهدشت:

مجلس و قوه قضائیه باید قراردادFATF را بررسی کنند

امام جمعه کوهدشت گفت:قوه قضایی و مجلس باید وارد شوند و مسئله تاسف بار قراردادFATF را بررسی کنند.
کد خبر: ۸۷۴۱۹۸۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام  ابراهیم طهماسبی در خطبه های نمازعبادی وسیاسی جمعه در کوهدشت ضمن تسلیت گفتنشهادت  امام محمد باقر علیه السلام افزود:درفرازی از زیارت جامعه کبیره آمده است"کسی که به شما اهل بیت روی بیاورد نجات پیدا میکند"وکسی که درخانه اهل بیت نیاید هلاک میشود" .
وی در ادامه گفت: امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب در بازدیدو دیدار بانیروهای وزارت دفاع فرمودند, اگرکسی بخواهد بنیه دفاعی نظامی کشور ضعیف باشد خائن است و اقدام علیه تقویت بنیه نظامی کشورخیانت است.
امام جمعه کوهدشت به پیام امام خامنه ای خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و اظهار داشت:رهبر انقلاب فرمودند عربستان خیانت کرده است ونه تنها پاسخ نداده است بلکه گستاخی هم می کند .
طهماسبی کاپیتولاسیون بانکی را که اخیرا تحت قرار داد FATF مطرح شده است محکوم کرد و گفت:ازطرف آمریکا واسراییل پیشنهاد کرده اند که نباید به گروه های تروریستی کمک مالی بشود یعنی با این قرار داد بانکهای داخلی هم حق ندارند هیچگونه کمک مالی به سپاه پاسداران و صدا وسیمابدهند .
وی افزود:قوه قضایی و مجلس باید وارد شوند واین مسئله را بررسی کنند.
امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود درمورد تالارها و رعایت نشدن موازین شرعی وعرفی تذکر داد و گفت:در مراسماتی که در تالار ها برگزار می شود مواظب باشید که مرتکب گناه نشوید.
وی در بحث زکات خطاب به کشاوران گفت: زکات موجب برکت وخیر درمال وزندگیتان می شود .

طهماسبی  پیشنهاد کرد بخش کشاورزی کشت دانه های روغنی را در دستور کارقراردهند زیرا هم درمصرف آب صرفه جویی می شود  وهم دولت همکاری لازم را در مورد تسهیلات مالی خواهد کرد.
  
به مناسبت شهادت حجاج بیت الحرام که درسال گذشته توسط رژیم سفاک آل سعود به شهادت رسیده بودند, مردم  شریف  کوهدشت ونماز گزاران جمعه درخیابانهای شهر به راهپیمایی پرداختند وبا شعارهای کوبنده انزجار ونفرت خودرا از آل سعود اعلام کردند,دراین راهپیمایی امام جمعه کوهدشت به ابعاد این جنایت هولناک آل سعود که دست نشانده آمریکای جهانخوارهستند پرداخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار