معاون سیاسی امنیتی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: استان در روز یکشنبه(21 شهریور ) مصادف با روز عرفه میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است که مراسم استقبال از این شهدا ساعت 9 صبح انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۰۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
فتاح محمدی در نشست کمیته برنامه‌ریزی برای استقبال از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس اظهار کرد: استان در روز یکشنبه میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است که مراسم استقبال از این شهدا ساعت 9 صبح انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دفاع مقدس است، بیان کرد: دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین در جوار قبور شهدا و امام‌زادگان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم دعای عرفه عصر روز یکشنبه در جوار حرم مطهر امام‌زاده قاسم(ع) شهر یاسوج با حضور یکی از این دو شهید گمنام برگزار می‌شود، ضمن اینکه دیگر شهید گمنام به شهرستان گچساران اعزام می‌شوند.

این مسؤول در پایان از همه مردم برای استقبال باشکوه از این شهیدان دعوت کرد و یادآور شد: حضور مردم در مراسم استقبال از شهیدان تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دراین نشست گفت:با توجه به اینکه زائران ایرانی در مراسم حج امسال حضور ندارند لذا دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین در کنار قبور شهدا و امامزادگان برگزار می‌شود.

این مسؤول خواستار حضور مردم در مراسم استقبال از این شهیدان بزرگوار شد و افزود: مراسم استقبال از این شهیدان روز یک‌شنبه ساعت 9 صبح در فرودگاه یاسوج انجام می‌شود.

درفشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسؤولیت کمیته تدوین و تألیف را بر عهده دارد، افزود: تاکنون 115 کتاب در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت، اسناد دفاع مقدس، افکار و عقاید شهدا و دیگر حوزه‌ها منتشر شده است.

وی اضافه کرد: 15 کتاب دیگر در دست چاپ است که در مجموع بیش از 130 عنوان کتاب در اجلاسیه شهدای استان رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات