رژیم خبیث و ترسوی آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین و خانه خدا را ندارد

امام جمعه موقت کبگیان گفت: آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین و خانه خدا را ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۱۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

حجت‌الاسلام سید علی اکرمیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: تقوا مانند اجتهاد است و مراتب دارد که در این راه باید تلاش کرد و دور از یاس، دست از آن‌ بر نداریم که شیطان هر لحظه و تا آخر عمر دست از گمراهی‌مان بر نمی‌دارد خواه پسر نوح نبی یا حربن یزید شقی باشیم.

اکرمیان با تبریک فرا رسیدن روز عرفه گفت: کسانی که شب‌های قدر را نتوانستند درک‌ کنند می‌توانند روز عرفه جبران مافات کنند، که از با برکت‌ترین اعیاد اسلامی است و انجام اعمال این روز برابر است با هزاران حج و جهاد در کنار پیغمبر که ثوابی بس عظیم دارد.

امام جمعه موقت کبگیان افزود: در اعیاد مسلمین دو عید است که روزه گرفتن در آن روز حرام است آن هم عید فطر و عید قربان که امید است ما مردم بخش کبگیان این روز مهم را همگام‌ با مسلمین جهان جشن‌ بگیریم.

خطیب موقت جمعه کبگیان با تاسی از بیانات مقام‌معظم رهبری در دیدار با خانواده‌های جان باختگان منا گفت: آل سعود می‌گوید کشتار جان باختگان منا عامدانه نیست حالا بعد از یک سال، باید با تحقیق یک کمیته و گروه حقیقت یاب درباره کشته‌ شدگان 7000نفری کشتار منا موضوع را روشن ‌کند.

وی عنوان کرد: حقایق کشته شدگان منا اثبات می‌کند که رژیم خبیث و ترسوی آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین و خانه خدا را ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار