نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سران خائن سعودی در سال‌های اخیر از مسیر اسلام منحرف شده و با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه به عامل سیاست‌های آمریکا و صهیونیست تبدیل شده‌اند
کد خبر: ۸۷۴۲۰۲۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: تولد این حضرت در سال 57 هجرى بود ایشان براى نشر تعلیمات اصیل اسلامى تلاش داشته و به شکافنده علم و دانش مشهور بودند.
امام جمعه زاهدان افزود: در مکتب تربیتى امام باقر (ع) علم و فضیلت به مردم آموخته می‌شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: سیره و روش زندگی این امام همام و تمام ائمه اطهار ما باید برای مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد فاجعه منا، ادامه داد: مراسم حج سال گذشته با دو واقعه فاجعه ‏بار سقوط جرثقیل سنگین ساختمانی و انسداد در مسیر رمی جمرات به کشته و مجروح شدن هزاران حاجی و ناتمام ماندن حج آسیب ‏دیدگان، یا انجام نیابتی آن برای برخی مجروحان و عزادار شدن جهان اسلام انجامید.
خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: این فجایع در نوع خود بی‌‏نظیر بود و یک رکورد تاریخی برای اثبات‏ بی‌‏کفایتی آل‏‌سعود را به ثبت رساند.
وی افزود: سران خائن سعودی در سال‌های اخیر از مسیر اسلام منحرف شده و با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه به عامل سیاست‌های آمریکا و صهیونیست تبدیل شده‌اند.
سلیمانی بیان کرد: امروز انحراف افکار مسلمانان خواسته استکبار و شیطان بزرگ و امت اسلام نباید بگذارند آل‌سعود وسیله تحقق اهداف شوم استکبار جهانی شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه خطبه‌ها، مناسبت‌های هفته را گرامیداشت.
نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز اعمال ناشایست و بی‌کفایتی آل‌سعود برای برگزاری حج سال گذشته را محکوم کردند.
نظیر این راهپیمایی اعتراض‌آمیز در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بعد از اقامه نماز جمعه انجام
ارسال نظرات