خبرهای داغ:

13 هزار کرمانشاهی در سال جاری از مناطق عملیاتی غرب بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 13 هزار نفر از اقشار عمومی استان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۹۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفی راد گفت: این کاروانها به مدت 1 روز از مناطق عملیاتی مرصاد، پاوه، سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید کرده اند.

این مسئول ادامه داد: این اعزامها بطور روزانه تا پایان سال ادامه دارد و از نیمه مهرماه به بعد اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز خواهد شد.

یوسفی راد از بازدید کاروان های راهیان نور دیگر استانها از مناطق عملیاتی غرب خبر داد و گفت : استان کرمانشاه در تابستان امسال امسال میزبان بیش از 100 هزار زائر راهیان نور از دیگر استانهای کشور بوده است.

وی در ادامه گفت: در برهه حساس کنونی اعزام به مناطق جنگی یکی از مهمترین راهبردهای مقابله با جنگ نرم دشمنان، ترویج فرهنگ شهادت طلبی و دفاع مقدس و لمس کردن آثار معنوی جبهه های نبرد حق علیه باطل از نزدیک است.

یوسفی راد ادامه داد : کم نیستند جوانان و نوجوانانی که به واسطه این سفر معنوی از نظر دینی و سیاسی دچار تغییرات بنیادی گشته و این تحولات خود را مدیون عنایت شهدا هستند.

 
منبع: کوله بار
ارسال نظرات