افتتاح کانون فرهنگی تربیتی حضرت سید الشهدا رضوانشهر

در مراسمی با حضور دکتر کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان و شهرستان اشکذر کانون فرهنگی ، تربیتی حضرت سید الشهدا رضوانشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۰۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در مراسمی با حضور دکتر کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان و شهرستان اشکذر کانون فرهنگی ، تربیتی حضرت سید الشهدا رضوانشهرافتتاح شد.

این ساختمان در مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با زیربنای ۹۵۰ متر و با هزینه ای بالغ بر دوازده میلیارد ریال توسط خیر رضوانشهری آقای حسین خادمی احداث شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی ، تربیتی حضرت سید الشهدا اولین کانون خیری استان می باشد گفت: در شش ماهه اول سال ۹۵ هزینه ای بالغ بر صد میلیارد ریال توسط خیرین جهت احداث مراکز فرهنگی تقبل شده است.

خواجه رضایی افزود: خیرین در مسائل آموزشی و پرورشی و هم چنین احداث مدارس همت والایی دارند که از ابتدای سال تاکنون ۱۰پروژه آموزشی و پرورشی را جهت استفاده دانش آموزان تقبل نمودند تا با حمایت مسئولین احداث نمایند.

دکتر کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش احداث مراکز فرهنگی و تربیتی را محلی مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان دانست که باعث شکل گیری خودباوری و نقش آفرینی درآنها می شود و در به ثمر نشستن استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری موثر می باشد.

در ادامه این دیدار شاه حسینی فرماندار اشکذر ماموریت و رسالت تربیتی در کانون های فرهنگی را از موارد مهمی دانست که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و خاطر نشان کرد: تمام نهاد ها باید تلاش و همت خود را به کار گیرند تا این ماموریت تربیتی بازسازی و احیا شود تا در آینده شاهد شکوفا شدن توانمندی دانش آموزان در بخش های مختلف باشیم.

در پایان این مراسم از خیرین رضوانشهری که در احداث مراکز فرهنگی مشارکت نمودند با اهداء لوحه سپاس تقدیر شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار