مردم در شیراز و پنج شهرستان استان فارس همزمان با فرا رسیدن روز عرفه، میزبان پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۲۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس گفت: پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس، صبح‌ شنبه (20 شهریور) و همزمان با روز عرفه، از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز می‌شود.

جواد قناعتی با اشاره به اینکه مراسم استقبال رسمی از لاله‌های گمنام سال‌های دفاع مقدس، ساعت 9 صبح شنبه در فرودگاه شهید دستغیب برگزار می‌شود، افزود: پیکرهای این شهیدان بعد از استقبال نظامی به معراج شهدا واقع در کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس در بلوار پاسداران منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه برای برگزاری مراسم روز نیایش، پیکرهای مطهر شهدا به نقاط مختلف استان فارس اعزام می‌شود، گفت: مراسم‌ روز عرفه با حضور شهدای گمنام در 9 نقطه استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه مراسم روز عرفه با حضور شهدای گمنام در 6 شهرستان این استان برگزار می‌شود، گفت: مردم در شهرستان‌های شیراز، فسا، داراب، اقلید، آباده و لارستان میزبان این شهدا خواهند بود.

او به میزبانی مردم شیراز از پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام اشاره و خاطرنشان کرد: در چهارنقطه از شیراز مردم مراسم روز عرفه و نیایش‌های مخصوص این روز را با حضور پیکرهای مطهر این شهدا برگزار می‌شود.

قناعتی گفت: حرم‌های حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و دانشگاه شیراز میزبان این شهدا و محل برگزاری مراسم روز عرفه است.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با یادآوری اینکه این شهدا همراه با کاروان 66 شهید دفاع مقدس تازه تفحص شده وارد کشور شده‌اند، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا در استان فارس برگزار نمی‌شود.

قناعتی خاطرنشان کرد: این شهدا بعد از برگزاری مراسم روز عرفه، برای انجام تست‌های شناسایی به تهران منتقل خواهد شد./

ایسنا
ارسال نظرات