خبرهای داغ:
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: توجه به فرهنگ قرآنی از اولویت‌های همیشگی مدارس است که پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۳۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الله یحیایی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مهرماه امسال و لزوم توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی از سنین کودکی اظهار داشت: خانواده‌ها باید انس و الفت با قرآن کریم را از کودکی به فرزندان خود بیاموزند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) و تعالیم و آموزه‌های الهی در واحدهای آموزشی و مدارس نیز به عنوان یکی از اولویت‌های همیشگی آموزش و پرورش در مباحث فرهنگی و پرورشی مدنظر قرار دارد، اظهار داشت: هر ساله طرح‌های متعددی در راستای انس هر چه بیشتر دانش آموزان با کلام الهی در مدارس سمنان اجرایی می‌شود که می‌تواند بسیار مثمر واقع شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان اضافه کرد: پیام سال تحصیلی 96-95 آموزش و پرورش استان سمنان نیز «با نماز و با ورزش؛ با نشاط و با ارزش» نام‌گذاری شده است تا بتوانیم دانش‌آموزان را هر چه بیشتر با فرهنگ نماز و قرآن کریم آشنا سازیم.

یحیایی ادامه داد: عمل به پیام‌های سال آموزش و پرورش استان سمنان به طور جدی در تمام مدارس و واحدهای آموزشی شهرستان پیگیری می‌شود تا بتوانیم به اهداف ترسیم‌شده در این بخش دست یابیم.

وی گفت: آشنایی کودکان و نوجوانان از سال‌های ابتدایی فراگیری آموزش‌های رسمی با نماز و فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) می‌تواند در آینده از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی که امروز شاهد آن هستیم، پیشگیری کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: هر ساله مسابقات قرآن کریم در سطح مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان سمنان برگزار می‌شود که می‌تواند مقدمه برای برگزاری رقابت‌های قرآنی در سال‌های بعد در سطوح بالاتری چون مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها