خبرهای داغ:
مدیر جامعةالقرآن الکریم خواهران شهرستان سمنان خبر داد؛
مدیر جامعةالقرآن الکریم خواهران شهرستان سمنان از تربیت 150 حافظ کل قرآن کریم در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: 700 قرآن‌آموز در حال فراگیری کلام الهی هستند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، محترم میرحاج در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مهرماه امسال اظهار داشت: فرهنگ قرآنی باید با فعالیت و حضور مؤسسه‌های قرآن‌محور در جامعه نشر یابد و از این‌رو، اخیراً با حضور بانوان شهمیرزادی و نوجوانان دختر در سالن کوثر شهمیرزاد، شاهد بودیم که مؤسسه جامعة القرآن الکریم واحد خواهران شهمیرزاد فعالیت خود را آغاز کرد و این نویددهنده رشد فعالیت‌های قرآنی در این منطقه خواهد بود.

مدیر جامعةالقرآن الکریم خواهران شهرستان سمنان افزود: این مؤسسه فعالیت خود را از سال 1383 در شهرستان سمنان آغاز کرد و هم‌اکنون در استان سمنان دارای 14 شعبه است و افتتاح شعبه شهمیرزاد پانزدهمین شعبه این مجموعه محسوب می‌شود.

میرحاج ادامه داد: جامعةالقرآن الکریم خواهران شهرستان سمنان در حال حاضر دارای 700 قرآن‌آموز بوده و تاکنون توانسته است به یاری خداوند متعال، 150 حافظ کل قرآن کریم برای شهرستان سمنان تربیت کند.

وی همچنین گفت: جامعةالقرآن الکریم در شهمیرزاد در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، ترتیل خوانی، حفظ قرآن کریم و تجوید و مفاهیم قرآن کریم از سنین 9 سال به بالا ثبت‌نام دارد و

مکان برگزاری کلاس‌ها شهمیرزاد نیز میدان امام خمینی (ره)- کوچه شهید صدیقه رودباری- مسجد حاج علی‌اکبر متقی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها