حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

قیام تاریخی امام حسین (ع) دین اسلام را بیمه کرد

آغاز حرکت امام حسین (ع) از مکه به سوی کوفه آغاز انقلاب و قیام تاریخی بود که دین مبین اسلام را بیمه کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،حجت الاسلام دكتر صفری امام جمعه گرمی در خطبه های نمازجمعه شهرستان گرمي با تاکید براینکه حادثه منا بر اثر بی‌کفایتی آل سعود رخ داد، گفت: شعار "مرگ بر آل سعود" نباید از سوی مسلمانان جهان فراموش شود.

وی با اشاره به هفتم ذی‌الحجه سالروزشهادت حضرت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: این امام بزرگوار شکافنده علوم و دانش‌ها بود و به همین دلیل به باقرالعلوم معروف شد و هم اکنون دانشمندان بزرگ شیعی و سنی از علوم آن امام همام بهره مند هستند.

حجت‌الاسلام دکتر صفری با اشاره به هشتم ذی‌الحجه سالروز آغاز حرکت کاروان حضرت امام حسین(ع) از مکه به سوی کوفه افزود: این حرکت آغاز انقلاب و قیام تاریخی امام حسین(ع) بود که دین مبین اسلام را بیمه کرد.

امام جمعه گرمی با اشاره به 9 ذی‌الحجه روز عرفه گفت: این روز، روز دعا و نیایش به درگاه الهی بوده و در آن وعده آمرزش داده شده است.

وی با اشاره به روز عید قربان، این روز را بعنوان یک روز بسیار مبارک خواند و اظهارکرد: قربانی نفس و گذشت از مال از اعمال مهم این روز است و کسانی که در این روز قربانی می کنند فقرا را فراموش نکنند.

خطیب جمعه گرمی با اشاره به سالروز حادثه دلخراش منا عنوان کرد: این حادثه بر اثر بی‌کفایتی آل سعود رخ داد و رهبر انقلاب بارها آل سعود را به‌ دلیل این فاجعه به چالش کشیدند و خطاب به مسلمانان جهان تأکید کردند که برای نجات مراسم حج از دست آل‌سعود چاره‌اندیشی کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر فاجعۀ دلخراش و اندوهناک منا ، در اولین سالگرد آن؛ این گونه اقدامات ضد حقـوق بشـری ، غیر انسـانی و دردمنشــانـۀ شـجـرۀ خبـیثـۀ مـلعـونـه آل سـعـود را در کشـتار ضـیـوف الرحمـان و حجـاج بیـت الله الحـرام در مسـجد الحـرام و منا و کشـتار و سرکوب و قتل عام مسلمانان و مردم مظلوم در عربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم فاسد و مزدور آل خلیفه در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور «آیت الله شیخ عیسی قاسم»، را به شدت محکوم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار