دیدار صمیمی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با تعدادی از اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان قم صبح امروز برگزار شد
کد خبر: ۸۷۴۲۱۵۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش بسیج رسانه استان قم، صبح امروز نشست صمیمی شورای قشر بسیج رسانه استان قم در دفتر نمایندگی ولی فقیه با حضور حجت الاسلام اکبری نمایندگی محترم ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام برگزار شد. 

در این دیدار پس از بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات اعضاء شورای قشر بسیج رسانه حجت الاسلام اکبری ضمن خیرمقدم گویی به اصحاب رسانه ، عرصه رسانه و نقش آن در جامعه و وضع کنونی کشور که در جنگ نرم قرار دارد را بسیار مهم و قابل توجه خواند.

وی با بیان اهمیت عمل به موقع و به هنگام، اشاره ای  به داستان توابین در جریان حادثه عاشورا داشتند که با وجود کشته های بیشتر اما در تاریخ نامی از شهدای آنها نیست ولی در جریان عاشورا حتی غلام امام حسین علیه السلام نیز نامش در تاریخ ماندگار  و الگویی شده است برای تمام آزادمردانی که در جبهه حق قرار دارند. امروز نیز ما نیازمند حضور به موقع شما عزیزان در عرصه اطلاع رسانی و بصیرت افزایی جامعه هستیم و این به موقع و به هنگام بودن است که جامعه را از افتادن در ورطه فتنه ها حفظ می کند.

حجت الاسلام اکبری ضمن پذیرش مشکلات در عرصه های مختلف از جمله حرفه خبر و خبرنگاری تأکید کردند که با وجود همین مشکلات و ناملایمات است که مردان بزرگ با شکست مشکلات و کنار زدن موانع به اوج می رسند و کار انقلاب را پیش می برند. در جنگ با وجود همه مشکلات و کمبود ها ما با بیش از 40 کشور در حال جنگ بودیم  و از آنها اسیر گرفتیم اما رزمندگان به پیروی از امام خمینی که باور قلبی به وعده الهی داشتند در عرصه های مختلف جنگ توانستند استقامت کنند و پیروزی های چشمگیری را رقم بزنند. و همین بود که در هنگام آزادسازی خرمشهر امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با تأکید بر نقش تربیتی و سازندگی رسانه ها بیان داشت که یکی از عرصه هایی که رسانه تأثیر مستقیم در آن دارد تربیت و سازندگی نیروهای انقلابی است که باید توجه ویژه به این مهم داشت. این قلم هایی که روی کاغذ می روند تربیت کادر و نیروی تراز انقلاب را در پی داشته باشد . همانطور که امنیت مرزها و آرامش کنونی جامعه مرهون مجاهدت های رادمردان مبارز و مدافعین حرم می باشد امنیت فکری و ذهنی جامعه نیز در گرو مجاهدت و عملکرد انقلابی شما اهالی رسانه می باشد.

در پایان این نشست صمیمی اعضای شورای قشر بسیج رسانه با نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام عکس یادگاری گرفتند.

ارسال نظرات