مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در پیامی درگذشت پدر شهید"بابک غیاثوند" را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۵۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش بسیج رسانه، "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با ارسال پیامی در گذشت پدربزرگوار شهید" بابک غیاثوند" شهید رسانه ای کشور  را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید"بابک غیاثوند"

سلامٌ علیکم بما صبرتم

خبر درگذشت مرحوم «غیاثوند» از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار و پدر بزرگوار شهید "بابک غیاثوند"موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق عزیزترین سرمایه های خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می فرستم.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.(ان شاء اللّه)

 

گفتنی است شهید بابک غیاثوند از شهدای رسانه ملی ساکن در کرج بود که در پانزدهم آذر سال ۱۳۸۴ در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ نیروی هوایی به همراه ۳۹ نفر خبرنگار ، عکاس و فیلمبردار  دیگر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات