رسانه های هرمزگان دراربعین95 ؛

سفره ی مردمی اربعین، معبری برای رسانه هرمزگان

مسئول بسیج رسانه هرمزگان عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد پشتیبانی مردمی اربعین اظهار کرد: سفره پهن شده شده اربعین می تواندبرای رسانه هرمزگان معبر بازکن رفع کدورت ها باشد اصحاب رسانه با کنارگذاشتن اختلافات سلیقه ای سطح دلدادگی به اهل بیت و تخصص حرفه ای خودرا به رخ بکشانند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۶۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش بسیج رسانه ازهرمزگان مرتضی پیروی منش ریاست سازمان بسیج رسانه هرمزگان درگفتگو با خبرنگار ما در حاشیه دومین جلسه ستاد پشتیبانی مردمی اربعین هرمزگان اظهار کرد: به لطف خدا عزیزانی که در راستای پشتیبانی از حرکت مردمی اربعین ۹۵ در تلاش هستند نقش رسانه و مطبوعات هرمزگان را نادیده نگرفتند.

 

مقام مسئول در رسانه هرمزگان به فضیلت های فراوانی که در زمینه اهمیت اربعین و ماموریتی که به همه اصحاب رسانه و مطبوعات در ستاد پشتیبانی مردمی اربعین سپرده شد اشاره و خاطر نشان کردند: همانطور که امام خامنه ای(حفظه الله) می فرماید: آنچه در مورد رسانه مهم و مطلوب و ایده آل است عبارت اند از اینکه دانشگاهی می باشد که در آن عالیترین و زیباترین مفاهیم انقلاب به شکل هنرمندانه ارائه شود و جاذبه داشته باشد اربعین اوج این نقش برای رسانه هرمزگان است.

 

ریاست سازمان بسیج رسانه هرمزگان ضمن اشاره به اینکه سفره ی پهن شده  و این سفره معبر بازکن کدورت های رسانه هرمزگان خواهد شد، اظهار کرد: ازهمه همکاری صنفی میخواهم به سفره ای که امام حسین (ع) برایمان پهن کرده بیش از پیش وتوصیه می گردد به ماموریتی که به ما داده شده خالصانه تر دنبال نمائیم.

 

وی به نیاز فاصله گرفتن جامعه رسانه استان از پاره ای از کدورت ها صنفی اشاره و خواستار تمرکز بر روی پوشش همه جانبه اربعین شد و در ادامه افزود: امیدوار است نقشی که به رسانه هرمزگان برای پوشش عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) داده شده بتواند با عنایت خدا و ائمه (ص)، معبر بازکن رفع مشکلات رسانه و مطبوعات هرمزگان باشد.

 

پیروی منش خاطرنشان کرد: اعتماد به این سطح ملی تا کربلا و بالعکس قطعا می طلبد همراهی همه اصحاب رسانه و مطبوعات استان را که در جهت هر چه بهتر کار نیاز داریم عظمت سفره ی پهن شده را به حدی پوشش رسانه بدهیم که هیچ احدی نتواند بگوید رسانه هرمزگان میخواهد این اقدام را انجام بدهد، بلکه سفره پهن است ما به اندازه خودمان میتوانیم در بخش رسانه ای کار کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان در پایان گفت: مطمئن هستیم اربعین معبری خواهد شد که به لطف خدا همه تفرقه های شخصی را کنار گذاشته در پوشش هرچه بهتر آن زیر یک پرچم خواهیم بود سفره ی اربعین معبر بازکن کدورت های رسانه هرمزگان می شود ان شاءا… .

ارسال نظرات