سردار رضا محمدسلیمانی، با اشاره به نفوذ کلام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، گفت: میزان قدرت ما برای دشمن قابل اندازه‌گیری نیست چرا که قدرت ما از فرش به عرش رسیده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۶۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به نقل از تسنیم اصفهان، سردار رضا محمدسلیمانی با حضور در پنجمین سالگرد شهادت سردار عباسعلی جان نثاری، اظهار داشت: امروزه ما به برکت انقلاب و وجود امام(ره) و رهبر معظم انقلاب جایگاه و عزتی یافته‌ایم که در اقصی نقاط جهان حرف اول را می‌زنیم، امروز جمهوری اسلامی به عنوان مرکز ثقل جهان اسلام شناخته می‌شود و تمام فعالیت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بنا به نظر جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی توانسته از تمامی مرزها بگذرد و اسلام ناب را در جهان مطرح کند هیچ‌کس جلودار این مسیر نیست و مردم با توجه به بنیان و اساس این نظام به معنای واقعی در این مسیر گام برداشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز مرزهای جغرافیایی ما از شلمچه و مهران و حاجی عمران گذشته است، بیان کرد: اسلام و انقلاب نه تنها در مرزهای ما بلکه در سطح منطقه و فرا منطقه مانند آمریکای لاتین و شمال آفریقا گسترده شده و هرجا حرف از حق طلبی و عدالت باشد منبعث از انقلاب است.

وی ادامه داد: امروزه دشمن نفوذ کلام جمهوری اسلامی که به برکت خون شهدا حاصل شده را متوجه است و میزان قدرت ما برای آنها قابل اندازه‌گیری نیست چراکه قدرت ما از فرش به عرش رسیده چون منشاء این قدم منتسب به ولایت فقیه است.

سردار سلیمانی با اشاره به 3 ویژگی که نزد ایرانیان بوده، گفت: نخستین مورد اسلام ناب است، هرچند اسلام در همه جا هست ولی اسلامی که امام راحل مطرح کردند برخاسته از سنت نبوی، فاطمی و علوی بود و به برکت توان خود در جهان صاحب جایگاه شد و خروجی آن حزب الله لبنان و جوانان یمنی و بحرینی هستند.

وی تصریح کرد: بنیانگذار این راه امام(ره) الگوهای آن شهدا و مسیرش توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌شود، اما اسلامی که در مقابل ما است اسلام آمریکایی و متحجر است که در خدمت آمریکا و صهیونیست بوده و خروجی آن داعش است، کسانی که به اسم اسلام از انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر ما منادی وحدت در جهان هستند و همه به این وحدت پیوسته‌اند، بیان کرد: ما ملتی انتخاب شده برای اسلام ناب محمدی هستیم بنابراین وظیفه داریم با تمام وجود از این مهم چه در جنگ داخلی یا خارجی و چه در جنگ نرم و میدان نبرد دفاع کنیم.

وی با اشاره به مسائل هسته‌ای اظهار داشت: درحالی‌که مابقی کشورها به راحتی از ساخت بمب اتمی صحبت کرده و بقیه را تهدید به استفاده از آن می‌کنند اما جمهوری اسلامی با فتوای رهبری استفاده از آن را حرام می‌داند، این درحالی است که حتی در جنگ تحمیلی هم از بدترین سلاح‌های شیمیایی علیه رزمندگان ما استفاده می‌کردند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: آنچه که مهم است سلاح و اتم نیست بلکه نیروی انسانی است که تحول آفرینی می‌کند و دشمنان به خاطر ترس از فکر و اندیشه شهدا که در ذهن جوانان ماست، ما را تحریم کرده‌اند.

وی ولایت فقیه را دومین ویژگی الهی دانست و گفت: اساس حرکت و قدرت ما ولایت فقیه است و همین امر سبب شده ما در جهان اقتدار داشته باشیم و کشورهایی از قبیل افغانستان، عراق و پاکستان و غیره ریشه تمام مشکلات خود را در نداشتن ولایت فقیه و رهبر می‌دانند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری سومین ویژگی الهی را وجود خود مردم ایران برشمرد و بیان کرد: مردم ما هیچ جای دنیا مانند ندارند و در طول 37 سال هم با حضورشان در بطن مشکلات گره گشایی کرده‌اند، این مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و به داد این انقلاب رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرچشمه عزت ایران هستند و راه و رسمشان برای ما الگو است، یکی از این الگوها شهید جان نثاری است، کسی که با جنگ متولد شد و رشد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به نیاز امروز جوانان خاطرنشان کرد: برای نسل سوم و چهارم انقلاب، الگوهای صادق، ملموس و قابل درک نیاز است و این مورد تنها با پیروی از سبک زندگی شهدا فراهم می‌شود چراکه شهدای ما از زمین به آسمان‌ها رفتند.

سردار شهید عباسعلی جان نثاری در تاریخ 16/شهریور/1390 در منطقه عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) در ارتفاعات جاسوسان منطقه سردشت(شمالغرب) در مبارزه با عوامل استکبار جهانی(پژاک) براثر اصابت گلوله دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات