مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مراسم برائت از مشرکین یکشنبه مصادف با روز عرفه با حضور شهدای گمنام دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۱۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

سرهنگ پاسدار فرهاد شامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه شهرستان‌ای ساوه، خمین و اراک میزبان سه شهید گمنام همزمان با دعای روز عرفه هستند، گفت: در نخستین سالگرد فاجعه منا، مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای عرفه با حضور پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام تازه تفحص شده در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور شهدای گمنام سال‌های دفاع مقدس در 3 نقطه از استان برپا می‌شود، افزود: مراسم برائت از مشرکین و قرائت دعای عرفه در شهرهای اراک، خمین و ساوه با حضور این مهمانان ویژه انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: این 3 شهید والامقام از شهیدان تازه تفحص شده‌ای هستند که به ‌تازگی به کشور بازگشته و هنوز شناسایی نشده‌‌اند.

سرهنگ پاسدار شامحمدی افزود: پیکرهای مطهر شهدای گمنام ظهر روز یکشنبه 21 شهریورماه وارد استان می‌شود و بعد از حضور در مراسم برائت از مشرکین و پایان قرائت دعای عرفه به معراج شهدای تهران منتقل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم دعای عرفه با حضور این شهیدان در اراک در مصلی بیت‌المقدس، در خمین در مصلی و در ساوه در مسجد انقلاب برگزار می‌شود؛ 104 نقطه کشور میزبان 114 شهید گمنام خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات