خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۴۲۲۱۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بااشاره به اینکه اعتبار ساخت استخرمیامی به دلیل مشکلات واگذاری سال گذشته برگشت داده شد، گفت: اعتبارپروژه استخر میامی وجود دارد ولی هنوز پروژه ای واگذار نشده است.

سردار سید محمدتقی شاهچراغی در گفت و گوی اختصاصی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی مبنی بر واگذاری استخر نیمه کاره میامی به سپاه و علت اینکه چرا هنوز اتفاق خاصی در این پروژه دیده نمی شود، گفت: در سیاست های سپاه در هر شهرستانی احداث یک استخر پیش بینی شده است که امروز در سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار یا کار ساخت این استخرها توسط سپاه تمام شده و یا در حال اجرا است.

وی افزود: برای ساخت استخر در شهرستان میامی طبق جمع بندی صورت گرفته شده تصمیم بر این شد که استخر نیمه کاره ای که در اختیار آموزش وپرورش است را با توجه به محدودیت منابع، که دولت هم ابلاغ بر واگذاری این استخر کرده است، بهترین راه را جهت جلوگیری از اتلاف منابع دولتی؛ ورود سپاه در این پروژه دانستیم.

شاهچراغی بابیان اینکه در سال گذشته رسما جهت واگذاری این استخرآمادگی خودرا اعلام و مکاتبه کردیم، تصریح کرد: تا به امروز هیچ پروژه ای تحویل ما نشده است.

سال گذشته اعتبار ساخت استخر میامی برگشت داده شد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه اعتبار ساخت این استخر به دلیل مشکلات واگذاری سال گذشته برگشت داده شد، تاکید کرد: پیگیری دوباره برای سال بعد انجام شدو اعتبار پروژه استخر میامی وجود دارد ولی هنوز پروژه ای واگذار نشده است.

وی افزود: گویا در واگذاری ضوابطی وجود دارد اما اگر دوستان در بخش سازمان مدیریت تصمیم به واگذاری بگیرندو پروژه استخر به همراه نقشه های آن را به سپاه بدهند ظرف 15 تا 20 روز بعد از واگذاری این پروژه را شروع خواهیم کرد.

ساخت استخر جدید برای میامی اتلاف منابع است

شاهچراغی در پاسخ به سوال خبرنگارخبرگزاری بسیج مبنی براینکه، با توجه به عدم تعامل لازم جهت واگذاری این استخر نیمه کاره چرا سپاه همچون بقیه پروژه های ساخت استخر در بقیه شهرستان ها یک پروژه را از صفر شروع به ساخت نمی کند، گفت: به نظر می رسد با توجه به نیاز شهرستان میامی یک استخر کفایت می کند.

وی ساخت یک استخردیگر را با توجه به وجود محدودیت ها، اتلاف منابع دانست و گفت: واگذاری استخر نیمه کاره آموزش و پرورش بهترین راهکار است و بعید می دانم دوستان به راهکار دیگری برسند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان تصریح کرد: با توجه به دستورو تاکید استاندار بر محقق شدن این موضوع امیدواریم شرایط برای برخورداری مردم از نعمت استخر سرپوشیده فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها