تضعیف توان نظامی کشور خیانت است/ مخاطره امنیت ملی با قرارداد FATF

معلمی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری، تضعیف توان نظامی کشور خیانت بزرگی محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید مراقب باشیم تا به سرنوشت پذیرش برجام دچار نشویم.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه قائم شهر در خصوصی ماجرای "فاتف" اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند 180 کشور دنیا قرارداد فاتف)FATF( را پذیرفته‌اند و چه اشکالی دارد که ما هم آن را بپذیریم که باید در جواب آنها گفت: کدام کشور دنیا، کشور خمینی(ره) بزرگ است که برای به‌دست آوردن استقلالش خون‌های زیادی ریخته شد.

آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه قرارداد FATF امنیت ملی کشور را به خطر می‌اندازد، اظهار کرد: تحریم‌های بانکی بین‌المللی به ضرر منافع و مصالح ملی کشور است و نوعی خودتحریمی و خودزنی محسوب ‌می‌شود.

وی افزود: این خود‌ تحریمی، پذیرفتن و پیوستن به این معاهده بین‌المللی با خواست آمریکا و با هدف تحریم افرادی که در نظر دارد است که موجب می‌شود هر کسی که آنها تحریم کرده‌اند در امور بانکی به مشکل بخورد و قادر به انتقال وجه نباشد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: طبق قراردادFATF ، آنها می‌توانند از موجودی هر فردی در ایران استعلام بگیرند و دولت ایران هم باید به استعلام آنان پاسخ دهد.

معلمی با بیان اینکه امام و پیروانش جنگیدند تا کشور مستقل شود و از زیر یوق سلطه بیرون آییم، افزود: اگر قرار است دوباره تن به وابستگی دهیم چه جوابی برای آسیب‌دیدگان و شهداء در راه دفاع از انقلاب و کشور داریم.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر در ادامه به سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه بعد از اینکه کشورهایی همچون آلمان و ژاپن پول خود را به جای خرج کردن در راه تقویت نیروی نظامی به تولید اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: اصل این حرف خلاف واقعیت است چرا که کشور ژاپن سال گذشته حدود 41 میلیارد دلار را به تقویت نیروی نظامی کشورش اختصاص داد.

وی تصریح کرد: وزیر کشور آلمان در یک سفر داخلی همسرش را با پول وزارت همراه خود برد و همین امر سبب شد تا آن وزیر به جرم استفاده از بیت‌المال کنار گذاشته شود چراکه آنان با فکر مبارزه با فساد رشد کرده‌اند و ما در کشور خودمان از حقوق‌بگیران نجومی ‌به‌عنوان ذخیره انقلاب نام می‌بریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار