رئیس سازمان بسیج مستضعفین تفرقه مذهبی را خطر جدی دیگری از سوی دشمن دانست و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه کرده با ایجاد گروه‌های تکفیری سعی در ایجاد تفرقه بین مذاهب تسنن و تشیع دارد و به نام شیعه علیه سنی و به نام سنی علیه شیعه از طریق ماهواره برنامه‌های مختلف ضد دینی و مذهبی می‌سازد.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۶۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مجمع بسیج استان کردستان که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانیم، رهبر کبیر انقلاب اسلامی دو رکن اصلی انقلاب اسلامی را انگیزه دینی الهی و اجتماع مردم برای رسیدن به مقصد بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف رکن اصلی انقلاب است و مردم باید علاوه بر تظاهرات، راهپیمایی‌ها و انتخابات در تمامی صحنه‌ها حضور موثر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفته هستیم، باید شاهد حضور مردم در تمامی صحنه‌ها باشیم، افزود: دولت نظام جمهوری اسلامی از مردم جدا نیست و نباید مردم را از دولت دور دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: عده‌ای مخالف حضور مردم در صحنه هستند و حضور مردم را دخالت می‌دانند و بودن آنها را برنمی‌تابند در حالی که هرجا شاهد حضور مردم بوده‌ایم موفقیت و پیشرفت کشور را شاهد بوده‌ایم.

سردار نقدی فلسفه وجود مجمع بسیج استان را تداوم حضور مردم در تمامی صحنه‌ها دانست و افزود: مجمع باید به بهتر اداره شدن استان کمک کند و از تمامی فرصت‌های موجود در استان برای رفع موانع بهره ببرد.

وی اکتفا کردن مجمع به مطالبه‌گری را نادرست خواند و اظهار کرد: مطالبات باید فنی و تخصصی باشد وجود مطالبات کلی کاری از پیش نمی‌برد، بلکه باید در مشکلات موجود استان ریز شویم و آنچه که در توان مجمع است که خودش هم بتواند گامی بردارد ارائه شود.

*رواج فساد دستاویز دشمن برای تخریب فرهنگ کردستان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کردستان به عنوان مهد فرهنگ یاد کرد و گفت: این مسئله برای دشمن خطرساز است و نخستین هجوم دشمن به استان تخریب فرهنگ با فساد و بی‌بندوباری است.

سردار نقدی وجود نسل جوان و با فرهنگ در استان کردستان را برای دشمن خطرناک برشمرد و گفت: دشمن برای اینکه این خطر را از سر راه بردارد با استفاده از ماهواره، فضای مجازی و تولید بالای مواد مخدر و فروش ارزان در ایران سعی در رواج فساد و بی‌بندوباری در داخل کشور و در استان کردستان دارد.

وی با اشاره به اینکه فروش مواد مخدر در کشورهای دیگر بسیار گران است، افزود: به دلیل ارزان بودن مواد مخدر در ایران قاچاقچیان به راحتی آن را وارد ایران می‌کنند، اما سالانه صدها نفر از اشرار و قاچاقچیان به دلیل واردات مواد مخدر به کشور کشته می‌شوند در حالی که رهبر ما فرمودند که مواد مخدر توطئه استکبار است و برای فروشنده خطر جانی دارد.

وی اضافه کرد: دشمن بعد از انقلاب اسلامی دور ایران در کشورهای همسایه مانند امارات و ترکیه اقدام به احداث کارخانه‌های مشروبات الکلی کرد تا بتواند به راحتی آنرا وارد ایران کرده و جوانان را مورد هدف قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تخریب فرهنگ این منطقه امری است که دشمن در دستورکار قرار داده و جوانان را به سوی برنامه‌های مبتذل می‌کشاند.

* تفرقه مذهبی خطری جدی از سوی دشمن محسوب می‌شود

سردار نقدی تفرقه مذهبی را خطر جدی دیگری از سوی دشمن دانست و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه کرده با ایجاد گروه‌های تکفیری سعی در ایجاد تفرقه بین مذاهب تسنن و تشیع دارد و به نام شیعه علیه سنی و به نام سنی علیه شیعه از طریق ماهواره برنامه‌های مختلف ضد دینی و مذهبی می‌سازد.

وی بیان کرد: تنها با وحدت است که می‌توان جلوی توطئه‌های دشمن را گرفت و نباید اجازه داد از سوی دشمن به فرهنگ و مذهب کشور ما لطمه‌ای وارد شود.

وی با اشاره به اینکه تحریکات قومی نیز از سوی دشمن مطرح شده است، تصریح کرد: در قرآن کریم هم آمده است که هیچ قومی بر قوم دیگر برتری ندارد و نباید اجازه داد دشمن به اهداف خود برسد.

وی کردستان را دارای ظرفیت‌های بی‌شمار دانست و گفت: باید از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های استان بهره برد.

ارسال نظرات