مسؤول سازمان بسیج رسانه کردستان گفت: با وجود فعالیت ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و صدها رسانه ضدانقلاب، شاهد مجاهدت مثال‌زدنی خبرنگاران کردستانی در مقابل این هجمه‌های گسترده و دفاع جانانه آنان از کیان نظام اسلامی هستیم.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۲۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرضا قاسمی در نشست تخصصی خبرنگاران و مدیران رسانه‌های استان کردستان با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سنندج اظهار کرد: در این برهه زمانی که شاهد تقابل بین جهان اسلام و جبهه کفر هستیم، رسانه‌ها به عنوان ابزاری مهم و کلیدی از ملزومات اصلی این تقابل به شمار می‌آیند.

وی افزود: رسانه‌های معاند نه تنها در حوزه فرهنگ وارد عمل شده‌اند، بلکه با تخریب نمادهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی به دنبال نفوذ گسترده به همه حوزه‌ها هستند و در این مسیر نیز مدیریت افکار عمومی را به عنوان هدف غایی خود تعریف کرده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت بیش از 30 شبکه ماهواره‌ای و ده‌ها رسانه ضد انقلاب بر روی افکار عمومی مردم کردستان خوشبختانه شاهد مجاهدت تحسین برانگیز خبرنگاران کردستانی در این تقابل رسانه‌ای هستیم.

قاسمی افزود: هر چند خبرنگاران کردستانی که در صف رسانه‌های انقلاب اسلامی هستند با نامهربانی‌های بسیاری مواجه می‌شوند، اما با تلاش و مجاهدت خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و در مسیر تنویر افکار عمومی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

ارسال نظرات