خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

دولت در تلاش برای جداکردن دین از سیاست است

امام جمعه آبیک با اشاره به اینکه اسلام به تجهیز قدرت نظامی تأکید کرده است ولی دولت یازدهم با کم کردن بودجه نظامی سعی دارند مقابل اسلام ایستادگی کنند، گفت: دولت یازدهم درصدد جدا کردن دین از سیاست است.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۳۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ظهر حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: حج باید امنیت داشته باشد، امنیت تا جایی که نباید حتی یک گیاه هم در این سرزمین از بین برود زیرا این حکم خدا است.

وی ادامه داد: حاکمان آل سعود کینه خود را علیه ایران در زیر کلمه سیاسی کاری پنهان کرده‌اند آنها نمی‌دانند این قرن، قرن پیروز شدن مستضعفین بر ظالمین است.

خطیب نماز جمعه آبیک اضافه کرد: ظالم‌تر از کسی که راه مسجد را می‌بندد وجود ندارد، حکام فتنه‌انگیز حج از سیاسی نشدن حج دم می‌زند که این دروغی بزرگ است.

این مسئول با اشاره به این مضمون که حاکمان سعودی در جنایت منا مقصر هستند و ملت ایران همچنان غمگین است، تصریح کرد: دولت سعودی با نهایت بی‌شرمی حتی از تشکیل هئیت حقیقت یاب جلوگیری کردند و دشمنی خود را با نهایت خباثت نشان دادند.

امام جمعه آبیک اذعان کرد: نفاق باعث ویرانی است و برای مثال اصلاح‌طلب‌ها را در برابر اصولگراها قرار داده اند که از عوارض منافقین است و کشور را به نابودی می‌کشاند، عده‌ای که تریبون دارند، روزنامه و امثال اینها را دارند می‌خواهند منافین را پاک جلوه دهند.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه اظهار کرد: روز عرفه روز دعاست، روز وصل شدن به خداست به خصوص که امسال حجاج ما در عرفات نیستند ولی با حضور در کربلا و سایر بقاء متبرکه با خدای خود بیعتی دوباره می‌کنند.

خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به اینکه عده‌ای در صدد تضعیف قدرت‌های نظامی کشور هستند گفت: اگر اینها از روی بی‌خردی این پیام را منتقل و منتشر می‌کنند خائن هستند، برخی از این جریان‌های انحرافی به دنبال رابطه با آل سعود بوده و می‌گویند اگر ما رابطه خود را با عربستان خوب کنیم وضع کشور بهتر می‌شود.

وی افزود: مگر یادتان نمی‌آید عربستان قاتل جهان اسلام است، در اوایل جنگ تحمیلی عربستان چقدر به عراق در جنگ با ایران کمک کردند، آنها که خواهان ارتباط با عربستان هستند می‌خواهند شرمنده پولی که رئیس دولت اصلاحات از عربستان گرفت نشوند.

وی با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌گویند برجام برای رفع تحریم‌ها نبود، متذکر شد: شما خودتان می‌گفتید فتح‌الفتوح شد، قرارداد های تاریخی بسته شد، پس نتیجه چه شد؟ شما که می‌خواستند به ملت دروغ بگویید شرمتان باد.

 حجت‌الاسلام موسوی در بخش بعدی بیانات خود با اظهار این مطلب که قرارداد "ای اف تی اف" بدتر از کاپیتلاسیون است افزود: این ها همه باتلاق هایی است که متاسفانه دولت در آنها گرفتار آمده است.

امام جمعه آبیک تبیین کرد: عده‌ای می‌گویند ما می‌خواهیم ایران را از انزوا در بیاریم، حال آنکه اگر از حیوانات وحشی دور بمانیم بهتر است، ما کنار انگلیس خبیث و آمریکای ملعون چه می‌خواهیم؟

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند با ورود سفرای جاسوس کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس در کشور نفوذ کنند، مطرح کرد: دولت می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند،  وقتی ارتش نخواهید یعنی سیاست را از دین جدا کرده‌اید، خداوند در قرآن فرموده است که توان نظامی خود را قوی کنید و نگذارید دشمن به شما نگاهی داشته باشد وقتی شما نیروی نظامی را تضعیف می‌کنید یعنی مقابل دین ایستادگی کرده‌اید.

وی یادآور شد: خداوند در قرآن به پیامبر فرمودند خداوند قادر است که عذاب‌های آسمانی و زمینی بر شما نازل کند پس بعد از رفع عذاب از خداوند فاصله نگیرید.

این مسئول با تأکید بر اینکه اگر شیطان قلبی را تسخیر کند، آن قلب دیگر جای خدا نخواهد بود، اظهار کرد: باید با قرار دادن خداوند و تقوا در تمامی امور خود شیطان را از قلب خود بیرون کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع) اذعان کرد: دو شیعه به محضر امام محمدباقر(ع) رفتند و امام آنها را موعظه فرمودند در حالی که  آن افراد به موعظه گوش نمی داند، این امر  باعث ناراحتی امام شد و فرمودند: ای فرزند حفظ شده از سه روز؛ یک روز متولد شدن از مادر، روزی که تو را بر قبر می‌گذارند و روز سوم روزی که از قبر برمی‌خیزیم؛ کسی در این سه روز محافظ شما نخواهد بود جز خداوند.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار